Blade 120 sr opvolger.

ja dacht ik paar weken terug ook alleen toen de 120 net boven mijn schutting van 2 meter uitkwam (almere he) was ik blij dat ik nog een 10 meter carbon hengel had om hem uit de boom te vissen.. het was windstil maar heel even niet dus.... slik

succes met je keuze, ga je alsnog voor een 450 doe dit dan zo goedkoop mogelijk. de kwaliteit verschillen merk je nog niet als beginner.

Ik ben er bijna uit, het wordt de esky honey bee fp v2 in alu case of de walkera V200do2

Doorlaggevend voor mij is myrcguides.com en het feit dat deze twee buiten kunnen en niet te klein zijn.

Iemand een voorkeur of een goede derde keus?

Ik zou dan zelf voor een hb v2 gaan aangezien daar in Nederland veel makkelijker onderdelen voor te krijgen zijn ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
zo thread kan dicht voorlopig met de honeybee FP leren samen met phoenix sim en vlieguren maken buiten. dank jullie voor de adviezen.

Goh ik zou als ik jou was eerder kijken naar een Blade 450. Niet duur, werkt met je DX6 en je hebt een goede starter CP heli. Vliegen er een paar in onze indoorclub en zijn zelfs mensen die from scratch ermee zijn beginnen leren. Gewoon heel tam afstellen en niet idle-up vliegen. Dan is het in principe een geavanceerde FP heli.

Blade MCPX is evt ook een optie als je binnenshuis wil kunnen hoveren maar is af te raden omdat deze nogal scherp uit de hoek kan komen ;) Ding is echter niet kapot te krijgen. Ik leer er momenteel men inverted hover mee en dat ding is al 100 keer de grond op gesmakt en werkt nog steeds zonder enige herstellingen op een enkele keer een nieuwe landing gear.

Als je toch gaat voor de HoneyBee FP2 of de Walkera; ik heb leren vliegen met de FP2. Staart niet zo geweldig maar deed voor mij wat het moest doen. Basis van het vliegen aanleren en goedkoop repareren bij het crashen ;)
De V200 is wel de betere keuze nu op basis van wat ik ook al gelezen heb. De staart is echt een PAK strakker. Indien je toch voor een FP2 gaat, ik heb hier nog een TON spare parts liggen die nog niet uit het zakje zijn. Bij interesse geef je maar een seintje :)

Persoonlijk zou ik als je niet voor een Blade 450 ofzo gaat bij de 120SR blijven. Is sowieso een veel betere FP heli dan de honeybee.

Back