Blade 120sr opvolger van solo pro of?...

Hallo,
Ik vlieg nu ongeveer een maandje met een micro heli van nine eagles.Namelijk een solo pro.
Eigenlijk vond ik deze te gemakkelijk en zou graag een opvolger kopen.
Ik dacht aan een eflite blade 120sr bnf. De prijs vind ik best meevallen.
Zou dit een goede keuze zijn of neem ik beter een duurdere zoals een robbe arrow plus?
Ziet er ook een mooie heli uit en iets groter.
Of toch beter een blade 120sr nemen?Wie kan me helpen met mn keuze.
Het is om hoofdzakelijk indoor ermee te vliegen en indien het windstil is misschien ook wel eens outdoor.
Mvg Wes.

Laatst bewerkt:
Dag Wes
Ik heb leren helivliegen met een blade120SR. Het is echt een leuke heli die nog tegen een stootje kan dus goed om mee te leren. Ik vrees echter dat je er snel op uitgekeken zal zijn. Als je een solo pro II al te gemakkelijk vindt na een maandje dan zal je een 120SR ook te gemakkelijk vinden. De 120Sr is namelijk heel erg stabiel. Buiten kan je eigenlijk alleen vliegen als het echt windstil is maar dat heb je met alle licht fp helis. Robbe arrow plus ken ik niet maar denk dat dit ook een fp is. Als ik jou was zou ik al uitkijken naar een cp heli zoals blade mcpx, blade SR (vlieg ik nu mee) of een deftige 450 siza heli.
mvg
Jan

Robbe arrow plus is zonde van je geld. zelfde ding als een Walkera.alleen 2 keer zo duur.

120SR is hetzelfde als een solo Pro, alleen iets groter..

Zou idd verder kijken naar een MCPX of een blade 450BNF bijvoorbeeld.. gewoon goede heli's maar kosten je niet 500+ euro.

Hallo,
Bedankt voor de reacties.
Vergeten te vermelden dat ik voorlopig een heli wil die ik kan koppelen aan een solo pro zender. NE30300200000-SOLO-PRO : NE30300200000-SOLO-PRO - Transmitter [NE30300200000-SOLO-PRO] Review - USD45.60 : MyRcMart.COM :
Omdat ik er nog eentje over heb en zou deze graag gebruiken.Dus ik dacht dat ik deze misschien kan koppelen aan een blade 120sr.
Zou dit kunnen?
Heb ook al die 450 formaat heli's bekeken maar dit vind ik voorlopig nog wat te duur.Mn hoofdding blijft nog steeds vliegtuigen.
Zoek gewoon een toffe heli om deze winter indoor te vliegen en die iets groter is dan mn solo pro.Want dit is me iets te klein.
Makkelijk is het wel maar het is niet dat ik er op uitgekeken ben.
Mvg Wes.

Nee dat kan niet,
je heb zoals al is gemeld een Spektrum DX zender nodig,

Spektrum dx4e/dx5e/dx6i .

Groet Ray...

Jammer dan doe ik waarschijnlijk alles weg dan van de solo pro.
Ik zie net nog een andere heli staan die zelf nog een beetje groter is dan de blade120sr.
Namelijk deze van nine eagles: -328A(BELL-206)-NE-R-C 328A-Bell 206-Shanghai NINE EAGLES Electronic Technology Co.,LTD
Valt goed binnen mn budget die ik wil uitgeven en hier heb ik een zender erbij.
Wil gewoon wat groters dan die kleine solo pro maar mag gelijkaardige vliegeigenschappen hebben.Hoef geen 3D toestanden dus is deze misschien wat?
Iemand ervaring met deze?
Mvg Wes.

Het probleem met die grote fp's is eigenlijk dat ze te groot zijn voor binnen en buiten kan je er ook niet veel mee vliegen omdat ze niet tegen de wind kunnen..

Het is om in een zaal te vliegen hoor.En als het eens windstil is om toch eens buiten ermee te vliegen.Heb nu ook al paar keer met mn solo pro outdoor gevlogen.
Dus wat denken jullie van deze nine eagles bell 206?
Mvg Wes.

Ik vind weinig in forums op het net over de nine eagles bell 206.
Hmmm zal geen al te beste heli zijn zeker?
Of zijn er hier die hem vliegen?
Mvg Wes.

Laatst bewerkt:
Back