Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@guyken: Ooh, ik dacht dat je schreef dat de servo het op 1 kanaal niet doet en op een ander kanaal wel.(..)Maar ik zie niet in dat de ontvanger defect zou zijn vermits de servo werkt maar wel op een ander dan zijn eigen kanaal .
@guyken: Ooh, ik dacht dat je schreef dat de servo het op 1 kanaal niet doet en op een ander kanaal wel.
Heb antwoord gekregen van HH support en waarschijnlijk is de ontvanger ook naar de knoppen.
Dus schade rapport na 1 testvlucht van 10 sec . 2 servo's -TT-ontvanger . Goed 100 € . Doe het maar eens na
Iemand 180 kopen ? LOL
Kent er iemand de GY280RX ?
Heb antwoord gekregen van HH support en waarschijnlijk is de ontvanger ook naar de knoppen.
Dus schade rapport na 1 testvlucht van 10 sec . 2 servo's -TT-ontvanger . Goed 100 € . Doe het maar eens na
Iemand 180 kopen ? LOL
Iemand 180 kopen ? LOL
Klinkt alsof dat ze toch nog wat ontvanger probl hebben dan.. Heb wel is een 3 in 1 board van de 130x stuk gehad
(ineens,zo maar,niet na een crash) nu met een andere 130x,al veel tikjes gedaan (door altijd wat meer en soms teveel te willen) maar geen probl met stukken gehad.. 130x scoort kwestie crashbestendigheid veel beter dan de 180 vermoed ik. Maar de 130 hij heeft zeker zen andere zwakkere punten.[/QUOT
Mocht je nog 130x upgrade onderdelen nodig hebben, ik heb nog een doos vol en ongeveer 25 lipo's
Grtz Rudi
Ook hier problemen, kon op mijn DX6i eigenlijks niks instellen van D/R, expo, endpoints, zelfs optoeren in normal lukte niet
Dus heli en zender terug naar de winkel waar ze 'm zouden afstellen met één van hun zenders, Dx9 of zoiets maar dat lukte niet direct. Dus alles daar gelaten en vandaag telefoon gehad dat ze de ontvanger stuk gedaan hebben ( of was ie al stuk?)
Zou een nieuwe ontvanger krijgen in garantie tegen volgende week, zeggen ze.....
De brokken die gemaakt zijn door de crash( kiepte bij het optoeren om ) die worden niét vergoed, dus TT, servotandwielen en main blades.
Ik blijf voorlopig vertrouwen hebben in HH maar het geduld begint stilaan op te raken
Grtz Rudi
Ik kan het beeld niet openen maar het is idd een zeer licht dingetje . Normaal zit hij in de heli op de bottom plate met juist een dubbelzijdige tape tegen vibraties voor de gyro . Allemaal heel twijfelachtig hoor . Normaal mag zo'n ding geen trillingen hebben moet ie genoeg vast zitten maar ook niet te , mag nergens tegen komen . PFFT .
Ik weet niet wat te doen :-(
Ik mag hem terugsturen naar de winkel waar ik hem gekocht heb en zij sturen dan door naar HH maar dan ben ik hem weken kwijt met een grote kans dat ze het toch op jou afdraaien . Dat van die zomaar gratis toegestuurde 130 sorry maar ik geloof er niet veel van of je moet goede connecties hebben . Normale procedure is eerst terug naar waar je hem gekocht hebt en die nemen contact met HH .
:???:
![]()