Blade 450 3D eerste echte hoover

Ik zou ook graag zonder trainingskruis vliegen, maar bij mijn landingen in Phoenix gaat het landingsstel er nog wel eens van onder, ik vind nu wel dat de helis in phoenix ni veel kunnen hebben als het op landen aankomt hoor :p

Sim is daairn niet leidend ;-)
Ik vlieg in de sim ook nog steeds alles aan gort :mrgreen:

In het echt zie ik hem veeeeel beter, waardoor ik dus geen schade vlieg
Gewoon kijken wat je in het echie fout doet, en daarop baseren of dat kruis eraf gaat of niet

Over 3d of niet, de meeste pod boom (de trex familie , blade en noem ze maar op) zijn 3d gebaseert.
Je kunt er makkelijk een romp om hangen, als het maar past.
Een "echte " schaalheli zou je ff bij vario moeten kijken
Die zijn zodanig ontworpen.

Die vliegen er schijnbaar ook het beste mee. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar er zal best een reden zijn waarom vario nog steeds zo geliefd is onder schaalbouwers ;-)

Maar een 3d gebaseerde heli kan het ook.
Alleen zul je misschien wat tandwielen moeten veranderen om een lager toerental te krijgen, soms moet de staart worden aangepast om deze een beetje in het gareel te houden.

Maar er zijn zat rompen die er gewoon om passen..
Maar leer eerst goed vliegen, een schaalheli is zwaarder, en dus ook kritischer voor foutjes etc

De kop is er af, ik vlieg zonder trainingkruis... :p
Filmpje is nu en dan wat wazig doordat de filmer sterk moest inzoomen, wegens de kids in de tuin, ik wou hen op een veilige afstand van de heli hebben
[URL="
[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Gaat prima al hoor :) Jammer dat de landing niet gefilmd is. Dat is juist het spannende moment als je zonder dat kruis vliegt.

mooi man,

nu op een wat groter veldje waar je geen zorgen hoeft te maken om bomen o.i.d., vliegt een stuk fijner. Maar dit ziet er al prima uit.

Ik heb het nooit met kruis gedaan, vond het zo'n onding..

Back