Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik loop naar het veld, met de hold erop.
zet hem neer, en neem mijn positie in.
dan maakt het eigenlijk geen fluit uit of ik in normal start of in idle up wanneer de hold eraf gaat, dankzij de soft start toert de heli gewoon langzaam en netjes op tot de ingestelde waarde.
Aangezien ik beginner ben weet ik niet of dat ergens op slaat, ik kan me hier dus ook hopeloos belachelijk maken![]()
zo zijn er wel meerdere regelaars die de so called softstart hebben, de een heeft low torque start en de andere een echte softstart en bij de ander lijkt het geen drol verschil te maken.
Ik weet niet of het er iets mee kan te maken hebben maar heb ergens gelezen dat je na het landen zeker een 10 tot 15 seconden moet wachten eer je een soft start kan doen, op die tijd zou de ESC zich resetten, wanneer je te snel na stilstand van de bladen een soft start zou doen doet ie net een fast start, omdat de esc denk dat dat nodig is, bv tijdens een fout lopende autorotatie oefening zou er geen vertraging mogen zijn en moet de heli zo snel mogelijk terug op volle toeren
Bron : 450 soft start issue - HeliFreak
Aangezien ik beginner ben weet ik niet of dat ergens op slaat, ik kan me hier dus ook hopeloos belachelijk maken![]()