blade 450 ,blade sr of esky belt

hey
morgen gaan we gaan kijken zeg wel kijken en mischien kopen
maar welke ?? nog tips ????
tussen blade 450 ,blade sr of esky belt ????

enig tips kwa gemakkelijk afstellen en lekker viegen altijd welkom
 
Vergeet de Esky maar :p

En waarom geen T-rex 450 <-- veel betere kwaliteit :mrgreen:

en inderdaad wat jelle zegt. Heb je enige evaring met heli's? als je dat niet hebt raadt ik sterk aan een Simulator te kopen er daar te beginnen met oefenen voordat je een mooie 450 koopt en dan heb je hem 5 seconde in de lucht en dan is hij al weer kapot. En dan vindt je deze hobby waarschijnlijk niks meer :(

Dus verdiep je eerst in de simulator en denk daarna nog is na over een 450 en of je het echt wel leuk vindt ;)

Groetjes,
Jurjen

PS.
Je hoeft dit natuurlijk niet optevolgen het is alleen maar een tip :mrgreen:
 
NVM.....
komt "esky" in voor en daar ga ik niet meer op in...........
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je een beetje toch al voorall met zo,n dubbelschroef heli,s

wil wat meer power nu ;-)) flight sim wordt bij gekocht

en walkera ?? waar kan je deze ergens kopen in west vlaanderen ??
graag toch enig info over waar op te letten bij aankoop ;-)

van de ene zit de flybar boven van de andere onder de wings doet dit er iets aan ???
 
Als ik jou was zou ik een fp helitje kopen, een solo pro bv dit is een heel stabiel heli dat ook heeel goed tgn een stootje kan (spreek uit ervaring) Je kan best ook een goede simulator zoals Phoenix of RealFlight kopen, en elke avond een uurtje ofzo erop oefenen.

Als je dan met de fp heli goed kan rondvliegen en op de simulator ook dan ben je klaar voor een CP heli.

Ikzelf heb dit leerproces ook gedaan en vlieg nu na een half jaar :rolleyes: rond met een CP heli, en ben al erg blij hoe ik de CP heli onder controle heb :D Ok, een half jaar is wel lang maar dit kwam omdat ik tot de zomer gewacht had voor ik een CP heli koopte (ivm het weer ;) nouja je zou niet zggn dat het zomer is..:rolleyes:)

Dit is mijn raad, je kan natuurlijk ook direct met een cp beginnen maar dan raad ik je aan naar een club te gaan;)

Ng 1 goede raad: Overhaast niets! ;)

Mvg,
Jelle
 
je een beetje toch al voorall met zo,n dubbelschroef heli,s

wil wat meer power nu ;-)) flight sim wordt bij gekocht

en walkera ?? waar kan je deze ergens kopen in west vlaanderen ??
graag toch enig info over waar op te letten bij aankoop ;-)

van de ene zit de flybar boven van de andere onder de wings doet dit er iets aan ???

Een andere goede FP is een Blade 120SR, rete stabiel, je kan er buiten met weinig wind mee vliegen binnen ook (maar dan moet je wel goed uitkijken), en hij is erg crash bestendig kost ongeveer 130,- RTF.
 
Kds 450 s of belt cp v2

hey
na veel rondgeneust te hebben ,twijvel ik nog tussen die twee
de kds 450 sv of belt cp v2

iemand raad ;-)))))
 
Copterx overwogen? Heb zelf een belt cpx en een copterx. De Belt cp v2 heb ik geupgraded naar de belt cpx. Hij is daardoor beter, maar ik mis de rotorhead van de copterx. De laatste tijd vlieg ik alleen nog masr met de copterx
Groet
Martin
 
Ik heb nog een kds 450 sv met flymentor zender koffer en extra lipo en onderdelen staan. Heb hem een keer gevolgen maar dit is niet wat ik zoek.
 
KDS

Hoi,
Beter dat je voor een Align 450 pro gaat.
Stukken beter als een KDS is mijn persoonlijke ervaring.
Mijn eerste heli was een KDS 450S alles plastick wat dus snel slijt.
Anderen zullen er anders over denken maar dit is mijn ervaring.
Grz,
Ronald.
 
Hoi,
Beter dat je voor een Align 450 pro gaat.
Stukken beter als een KDS is mijn persoonlijke ervaring.
Mijn eerste heli was een KDS 450S alles plastick wat dus snel slijt.
Anderen zullen er anders over denken maar dit is mijn ervaring.
Grz,
Ronald.

Beter voor de beginners niet. Weet niet of de TS een beginner is, maar een align is al gauw 400+ en wil je niet graag crashen..

Koop een leuke CPX, of KDS voor hondertje of 2, met zendertje erbij en leer er lekker mee.

Ben je gevordend? Dan je portomonee trekken inderdaad voor een align:D
 
Vooropgesteld: ik ken alleen de KDS 450 SV. Ik weet dus niks van de c of de S versie.

De KDS 450 SV is in afgestelde en ingevlogen toestand even geschikt voor een beginner als een Align.

Problemen die om de hoek komen kijken:
- de manual van een Align is stukken beter en dus is de kans groot dat een beginner die geen hulp heeft, met een Align beter uit de voeten kan.
- De electronica van Align is beter: beginners kopen vaak een KDS met KDS electronica. Die is minder goed, en de heli krijgt de schuld als het mis gaat. Rust een KDS met normale (niks fancy of overbodigs, maar gewoon goede) spullen uit en hij is OK
- Een KDS is weliswaar best goed, maar de kleine onvolkomenheidjes moet je wat verstand van heli's voor hebben. Niet voor absolute beginners zonder hulp dus.

Conclusie: Ben je beginner en heb je geen hulp mar wel budget, lees je dan GOED in en koop een betere heli zoals een Align en ga (héél voorzichtig) je gang
Ben je beginner en kun je beschikken over goede hulp en heb je wat budget voor goede electronica, koop een KDS kale heli en rust hem goed uit, laat hem invliegen en ga ook (net zo voorzichtig je gang.
Ben je een beginner en heb je géén budget: tsja.... verkwansel dan het kleine beetje geld dat je hebt aan een Belt CP en ga volle bak voor de teleurstelling. Beter dat je een klein beetje geld aan een Belt CP kwijtraakt dan meer geld aan een KDS die in dat geval óók kapot zal gaan. Voorzichtig zijn heeft weinig zin, de kans dat je het dan gaat redden is minder dan 1:50.

Groet, Bert

PS: klein beetje met een knipoog geschreven, maar toch ook wel een beetje de waarheid
 
Ik denk dat je die knipoog wel kunt weglaten hoor.
Zal natuurlijk niet voor iedereen zo zijn maar wel voor de meeste mensen verwacht ik.
Probleem is alleen nog steeds dat een a-technisch iemand met iedere heli slecht af is, zo iemand kan beter niet gaan heli vliegen. Of veel geld uitgeven aan reparaties bij de winkel.

[mod] ik heb je 2 topics maar even samengevoegd, wel zo duidelijk [/mod]
 
Laatst bewerkt:
hey
bedankt voor de antwoorden budget is geen probleem ;-)
ik denk dat ik voor de KDS 450 SV zal gaan eerst nog effe rondlijken
 
Back
Top