blade 450 met mx12

voor mijn vliegtuig gebruik ik een graupner mx12. die wil ik bij aanschaf van een heli bij voorkeur blinven gebruiken. is het afstellen en programeren van een blade met graupner ontvanger op een mx12 te doen, of blijft dat sukkelen ?

Hey

Als je 6 kanalen en een 120 graden swash mixer in je zender hebt zou het geen probleem moeten zijn!

Groeten

Een blade heli?
Een heli van blade werkt alleen met dsm2/dsmx zenders,
Met andere woorden Spektrum of sommige zenders van JR
Ik heb ook mx12 gehad, denk dat het wel moet lukken. (qua opties)

Als het een Blade met BeastX of een micro heli MOET je een dsm2/dsmx zender hebben!
Een blade met beastX, zou je de BeastX ook kunnen vervangen voor ander fbl systeem.
De standaart ontvanger werkt NIET met je mx12 (als me deze erbij krijgt.)

Een blade heli?
Een heli van blade werkt alleen met dsm2/dsmx zenders,
Met andere woorden Spektrum of sommige zenders van JR
Ik heb ook mx12 gehad, denk dat het wel moet lukken. (qua opties)

Als het een Blade met BeastX of een micro heli MOET je een dsm2/dsmx zender hebben!
Een blade met beastX, zou je de BeastX ook kunnen vervangen voor ander fbl systeem.
De standaart ontvanger werkt NIET met je mx12 (als me deze erbij krijgt.)

Bedoeling is in elk geval een 6kanaals ontvanger van Graupner te steken.
Ik kijk momenteel o.a. uit naar een Blade 450 3D basic, en die is, voor zover ik dat goed heb, uitgerust met een flybar.

Graag nog meer feedback dus over het "doenbaar" zijn van setup en programmeren.

pagina 28 ;-)

dus het moet te doen zijn
alles is voorhanden om het jezelf makkelijk te maken met die zender, alleen "ff" uitvinden hoe je het erin krijgt

dag allen,

Ja, dat het daar allemaal staat, dat had ik ondertussen wel door, maar toch bedankt voor de exacte paginaverwijzing. Alleen is mijn vraag (zie allereerste post ;)): lukt dat ook nog zo een beetje in de praktijk, wat zijn de ervaringen hiermee, geeft dat allemaal het gewenste resultaat, hoe is het uiteindelijke resultaat t.o.v. een Blade die je koppelt aan een Spektrum zender. Enz...

In m'n club is er geen enkele heli-piloot met Graupner, dus aan hen hoef ik het niet te vragen, vandaar.

Ik heb een Trex250 gevlogen met een MX12, dus het lijkt me wel te doen.
Swash mix, pitch en throttle curves zitten er allemaal in.

Willem.

Hey

Als het goed is vliegt je blade hetzelfde als met een spektrum zender! (mits de heli zelf ook goed afgesteld word)

Groeten

Back