Blade grips op feathering shaft

Beste mensen,

Heb zojuist de boutjes van de feathering shaft op advies geloctite. Als ik de boutje nu aandraai en ik draai net zolang totdat ze niet meer vaster komen te zitten dan draaien de blade holders iets moeizaam. Mag dit? of moeten ze ABSOLUUT vrij rond kunnen draaien met zo MIN mogelijk weerstand.

Overigens zullen de servo's geen moeite hebben om de blade holders te draaien. Zo moeizaam draait de zooi nu ook weer niet...

Moeten zonder weerstand rond kunnen draaien, maar als je hem heen en weer beweegd mag er gaan speling zijn. Overigens schreef ik in een ander draadje dat ik nooit locktide gebruikte. Dit had betrekking op m'n Belt CP V2. Daarin zitten zelfborgende moertjes vandaar
Groeten
Martin

Ok bedankt. Ik heb de boutjes iets terug gedraaid zodat de blade grips zonder weerstand bewegen. wel genoeg loctite gebruikt. Ook zit er geen speling in ondanks dat ik de boutjes iets heb terugedraaid.

passen die zelfborgende boutjes ook op de v2 feathering shaft die in de HK450 wordt gebruikt? (zelfde als trex 450 se v2 en verder)

Hoeveel extra revetjes zitten er tussen het gewone lager en de thrustbearing i de blad houder????? Er zitten er soms 2 hele dunne tussen. een ertussen uit en als alles dan soepel draait zonder speling is het dik in orde.

Back