Blade MCP X

Heb net mijn blade ontvangen. Alleen de knop van de bijgeleverd dx4 die de heli op zijn kop kan later vliegen werkt contra. Dus moet hem indrukken om lift te krijgen. Standaard drukt die hem dus naar beneden. Ook hoor ik de gyro als een Dolle zoemen. Iemand een idee ?
Verder absoluut cool. Leuker dan align tr 100

Luuk

Vind het raar dat er hier niet veel gereageerd wordt.
zou graag wat meer te weten komen over deze nieuwe heli.
Ik heb een copterx 450,honeybee fp en een solo pro.
Ik kan al aardig vliegen met die solo pro.Iets minder met de honeybee en enkel hoveren met de 450 .
Ik denk dat ik wat te vroeg ben begonnen met een 450.
Daarom zie ik de blade mcpx als een betere opvolger voor de FP.
Wat zouden jullie doen?

Vind het raar dat er hier niet veel gereageerd wordt.
zou graag wat meer te weten komen over deze nieuwe heli.
Ik heb een copterx 450,honeybee fp en een solo pro.
Ik kan al aardig vliegen met die solo pro.Iets minder met de honeybee en enkel hoveren met de 450 .
Ik denk dat ik wat te vroeg ben begonnen met een 450.
Daarom zie ik de blade mcpx als een betere opvolger voor de FP.
Wat zouden jullie doen?
Een post van mij hier http://www.modelbouwforum.nl/threads/buitenvliegen-na-coax-3.132807#post2073185
misschien heb je wat aan die info en anders vraag maar :) Op het moment vlieg ik meer met de mcp dan de 450, nose in nu aardig onder de knie en probeer het achteruitvliegen en op de kop (inverted) er ook mee te leren. Met de 450 dat soort dingen oefenen is zoals iemand op helifreak zei toch altijd "flirting with disaster" vanwege een mogelijke crash, kostenpost en herstelwerk die daarop volgt.
Heb net mijn blade ontvangen. Alleen de knop van de bijgeleverd dx4 die de heli op zijn kop kan later vliegen werkt contra. Dus moet hem indrukken om lift te krijgen. Standaard drukt die hem dus naar beneden. Ook hoor ik de gyro als een Dolle zoemen. Iemand een idee ?
Verder absoluut cool. Leuker dan align tr 100

Luuk
Ik weet niet wat voor knop dat is, edit: zie onder dus :)
Het zijn waarschijnlijk de servo's die je hoort zoemen, dat is normaal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back