Blade MSR gevraagd

Discussie in 'Algemeen heli' gestart door Kees Verbeek, 11 mrt 2019.

  1. Kees Verbeek

    Kees Verbeek

    Lid geworden:
    11 mrt 2019
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Putte
    Hallo vliegers, na een tijdje er uit geweest te zijn toch weer begonnen met vliegen.
    Ik ben nog steeds een beginner na jaren allerlei Nine eagles helitjes gevlogen te hebben.
    Die vloot heb ik indertijd verkocht en heb nu weer een aantal Blade helis: Nano CP, MSRx, CX2, MCPX,
    Chinook en 450X met een DX6. Mijn MSR krijg ik eigenlijk niet lekker meer aan de gang.
    Batterijen zijn nieuw maar vliegt gewoon niet lekker.

    Heeft er iemand nog eentje liggen waar hij niks meer mee doet ?
     
  2. vic_huijgens

    vic_huijgens

    Lid geworden:
    17 mrt 2015
    Berichten:
    28
    Moet ff kijke heb r wel een over denk anders wel onderdelen. Kom uit hoogerheide dus lekker dichtbij
     
  3. Kees Verbeek

    Kees Verbeek

    Lid geworden:
    11 mrt 2019
    Berichten:
    2
    Locatie:
    Putte
    Das idd makkelijk, wat me opvalt is dat als ik rudder geef de elevator ook mee op gaat. Dit lijkt me niet logisch.
    Mogelijk heb ik het verkeerd. Hou me op de hoogte als je wat gevonden hebt.
    Dan spreken we een keer af. Mogelijk vergelijken we even en blijkt dat ik het mis heb.
    Anders wil hem graag overnemen, heb ik gelijk genoeg spareparts,
    Als je wilt kunnen we nummers per PB uitwisselen.
    HH is idd lekker dichtbij.
     
  4. vic_huijgens

    vic_huijgens

    Lid geworden:
    17 mrt 2015
    Berichten:
    28
    Komt goed. Word pas van t weekend hoor ben nie eerder thuis vrees ik
     
  5. Student

    Student Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 jan 2008
    Berichten:
    15.952
    Locatie:
    Rotterdam
    qua "vreemde interacties"
    soms, bij die hele kleintjes, weet de fabrikant dat de staart een neerwaartse druk verzorgt.
    wat de fabrikant dan heel handig in de computer duwt. zodat je hier tijdens het vliegen niet zoveel van merkt.

    advies met dat soort dingen is eigenlijk simpel: pas oordelen als je het gevlogen hebt.
    soms doet de swash dingen die niet logisch lijken, rare interacties en zo, maar in de lucht komt het toch tot zijn recht.

    als je het in de lucht opvalt, dan klopt er met recht iets niet, en kun je verder zoeken
     

Deel Deze Pagina