Blade MSR vs Nine eagles solo pro vs Trex100

Dat ding is nog geen paar dagen geleden bekend gemaakt, en volgens mij nog niet eens leverbaar...

En inderdaad, even nagekeken, wordt verwacht in december. Nog even geduld dus...

Zou dus goed kunnen december, want uit betrouwbare bron heb ik ook gehoord dat de MSR in december in de actie komt voor 89,-Euro

Zet de thread zo voort maat :cool:
ik ga allen post met de "wasp 100" proberen te verwijderen ,

de "reden" komt eraan, ben nog aan het "na zieken" :(
maar de "wasp 100" komt niet echt in de buurt van de anderen micro heli's :onweer:

zal een "review" met punten maken !

groeten Ray...

Zet de thread zo voort maat :cool:
ik ga allen post met de "wasp 100" proberen te verwijderen ,

de "reden" komt eraan, ben nog aan het "na zieken" :(
maar de "wasp 100" komt niet echt in de buurt van de anderen micro heli's :onweer:

zal een "review" met punten maken !

groeten Ray...

Als je alles wilt proberen valt iets soms wel is tegen. zonde !!!
GLHF en succes :D

Als je alles wilt proberen valt iets soms wel is tegen. zonde !!!
GLHF en succes :D
Dank je,

aaa ben nog steeds wel blij met deze micro heil (vloog perfect uit de doos) ,
alleen heb je wat meer sleutel tijd.. als je een keer te hard neer komt :???: :D

na ja ik ben u'm nu weer opnieuw aan het opbouwen, beter uiteraard en hoop er dan weer van te genieten.

wacht nu op een E-flite Blade mSR Ultra Micro :cool:

Ik heb zowel de solo pro als de Trex100 als de mSR beperkt gevlogen (allemaal van vrienden en even een lipo'tje mee zitten spelen) en de mSR vind ik persoonlijk met voorsprong het leukste toestel. Van de grotere e-flites ben ik geen fan maar op vlak van micro's zijn ze echt heer en meester.

mSR gaat nu uit productie en komt een nieuwere versie maar de huidige mSR vliegt echt ZO geweldig. Is waanzinnig snel op de rudder en vliegt echt super stabiel. Voelt echt niet aan als een FP heli. Echt een leuke startersheli als je binnen de ruimte hebt om te oefenen (lees: een ruime living). Echt top om mee rond te raggen. Als je een leuke micro FP zoekt zou ik sowieso opteren voor de e-flite mSR :)
Ze zijn trouwens niet kapot te krijgen. Zondag in de indoorsessie was er iemand met een mSR zo wat onnozel aan het doen. Heeft lichte crash en gaf dan gewoon wat throttle waardoor de heli 'rondsprong' op de grond. Kwam dan weer op zen landinggear terecht en steeg er gewoon weer mee op. Wil maar zeggen dat ze best tegen een stootje kunnen (al zou ik het niet aanraden om zelf dat ermee te gaan doen) ;)

Laatst bewerkt:
T orginele zendertje heeft geen dubbelreet, maar t boardje op de heli wel, via kanaal 5.

Bij de bindfly hangt t van de gebinde zender af.
Met kanaal 5 kun je de uitslag beperking aan uit zetten.

snel, snel, dat hangt er van af of je zelf t ding laat gaan!

T orginele zendertje heeft geen dubbelreet, maar t boardje op de heli wel, via kanaal 5.

Bij de bindfly hangt t van de gebinde zender af.
Met kanaal 5 kun je de uitslag beperking aan uit zetten.

snel, snel, dat hangt er van af of je zelf t ding laat gaan!

De RTF zender van de mSR heeft ook dual rates, moet je op 1 van de sticks duwen totdat je een piepje hoort. Welke weet ik niet uit mijn hoofd, maar het kan ook met de RTF zender.

Aha, dan is het gewoon precies hetzelfde als de solo pro.
Wel een beetje verwarrend omdat er geen schermpje op zit, bij de solo pro heb je een half en een heel rondje. Maar daar zullen ze ook wel wat voor hebben.

Aha, dan is het gewoon precies hetzelfde als de solo pro.
Wel een beetje verwarrend omdat er geen schermpje op zit, bij de solo pro heb je een half en een heel rondje. Maar daar zullen ze ook wel wat voor hebben.

Een piepje geeft dat aan, net als de stand van de trims. Wat dat betreft is die zender net een gehoortest... :rolleyes:

Ja, niet zo mooi als je doof wordt of 1 keer een piepje bent vergeten.
Wat was het: makkelijke modus of moeilijke modus. Bij mij zou je het antwoord op de meubels zien :D

Back