Blade MSR vs Nine eagles solo pro vs Trex100

Met dat snelle klikgedrag heb je al besteld voordat iemand je vraag kan beantwoorden ;)
Maar is er op rc groups oid ook niets te vinden over dit helitje?

Groeten
Daar heb je helemaal gelijk in ik , ben heel erg ongeduldig :D
ik heb wel het een en ander gevonden op dit forum (search) maar had meer aan de youtube filmpjes en een ander forum,

toch bedankt voor je reactie maat :cool:
ik zal zeker mijn ervaring over deze "Wasp 100" gaan delen !

Groeten Ray.....

EDIT herstel voor dat ie het ziet :p
JacobsT heeft me de MCX2 aangeraden en daar ben ik nog steeds blij om !@

EDIT2 bagger ik hoop niet dat ik NU persoonlijk de thread aan het vervuilen bent !?
excuus als ik dat wel gedaan heb maat !

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er idd uit als speelgoed!
Maar als het goed vliegt is het wel een leuk ding voor dat geld!!

Groeten

Oke die zal ik er ook bij zetten.
Is dat niet een namaak MSR?

Hij vertoont inderdaad veel overeenkomsten. Zelfs de scheef geplaatste hoofdrotoras is overgenomen. Het is een leuk dingetje voor het geld, maar wil je er echt intensief mee vliegen, dan moet je hier en daar wat betere onderdelen erop zetten. De bladen breken vrijwel gegarandeerd in een crash.

De laadtijd is trouwens met een Nine Eagles lader, en een adapter zodat ik accu's zoals die van de GW ermee op kan laden. De met de GW meegeleverde lader gebruik ik niet, omdat je daarmee alleen de meegeleverde 150 mAh lipo kan laden, en geen andere lipo's. Oppassen met de GW USB lader! Er zit namelijk geen afslagelectronica in de USB lader van de GW, dus hij is niet geschikt voor andere lipo's dan die bij de heli zit, want daar zit de laadelectronica bij in. Ik gebruik daarom niet de meegeverde accu, maar de Nanotech 130. Vlieg je net iets korter, maar die kan met een gewone lader opgeladen worden.

TR100 heb ik eens een paar keer mee gevlogen. In vergelijking met de blade (mijn eigen0 is de blade beter.

Blade is snel door een zaal heen te raggen en weer rustig stilstaand te krijgen,
tr100 stribeld erg tegen en is daarna oncontroleerbaar.

Bladen bestaan bij de 100 uit 1 stuk, kunnen niet wegzwiepen bij crash of omvallen.

Heeft iemand trouwens eraring met de nieuwe MSR X. flybarless MSR (dus niet de McpX)

The Blade mSR X is the world’s first fixed-pitch ultra micro heli with advanced AS3X™ flybarless stabilization. The core of AS3X technology is a sophisticated, 3-axis digital sensor that stabilizes the rotor head and functions as a heading hold gyro. This, along with its powerful motors and high-precision cyclic servos, gives the mSR X a sense of stability and responsiveness no other fixed-pitch heli its size can match.

Dat ding is nog geen paar dagen geleden bekend gemaakt, en volgens mij nog niet eens leverbaar...

En inderdaad, even nagekeken, wordt verwacht in december. Nog even geduld dus...

Oke, dan denk ik dat het gewoon een modificatie was op een Blade MSR maar zou ook een filmpje van een voorseriemodel kunnen zijn.

Back