Blade Nano CP X

Ja dat klopt maar bij de brushless-uitvoering van de mini-CP en Genius-CP is toch alleen maar de hoofdmotor brushless en de staartmotor niet?

Weet dat er voor de Genius wel een complete set te koop is. Dus een brushless hoofd en staartmotor en brushless esc.

De 120 is misschien wat groot voor binnen maar heb af en toe toegang tot een kleine gymzaal en dat moet kunnen.
Ben er nog niet helemaal uit!

Sorry dit is allemaal wel erg:offtopic:

Hallo Micro piloten.
Ben mezelf behoorlijk aan het inlezen omtrend de Blade Nano CP-X
Met name op het RCGroups Forum staat aanvullende informatie over dit kleine wonder.
Die gasten daar in Amerika zijn ons Europeanen vaak net een paar stappen voor.
Ondanks dat de Nano CP nog niet officieel gereleased is verschijnen er toch steeds meer filmpjes van op You Tube door gasten die er al mee vliegen.
Ik verbaas me over hoe strak deze heli zich houdt indoor met 3D moves.
Heb al een Top 3D piloot er op You Tube onder een bureau mee zien flippen.Inderdaad: de ruimte benuttend onder een bureautafel!!!!Die gast zet dan de Nano CP-X na een flip inverted in hoover.
Pure waanzin en echt super dat zoiets kan.
Ik zet hoog in op deze Nano CP-X
Gr E

Die top piloot werkt bij Horizon Hobby Blade en heet James Haley.
Hij heeft o.a. de mCPX helpen ontwikkelen en nu de nCPX.
In het promo filmpje zie hem tic tocen boven de salon tafel.

Er is ook een filmpje van hem met de 130X in zijn voortuin 3D onder
de bomen.

Ps.
Nu ik erover nadenk en je spreek Haley een beetje op zijn
Hollands uit: Heli

Toeval ?

grtz.
Olaf

Ik zag zojuist op Twitter dat ze bij toprc vanaf nu uit voorraad leverbaar zijn... straks eens even gaan kijken naar dit modelletje.

[mod] Heren, graag on topic maar weer, als iets slecht is en je onderbouwt het waarom dat zo is dan kom je dergelijke reacties niet tegen in de eerste plaats, voor de rest gaat het over de Blade Nano CP niet over de 130......Dank voor de medewerking, draadje werd opgeschoond ook.....[/mod]

Ik kreeg zojuist een mail dat de Nano verzonden is, ik ben benieuwd.
Reviews doen mij niet zoveel. Ligt allemaal erg persoonlijk. De een is tevreden, de ander vind het maar niks.

Gr. Roger Zambon

Ben benieuwd naar je bevindingen. Ik zie deze ook nog wel zitten voor in de woonkamer.

Bij jou is het precies wel rustiger weer, hier valt al de hele week niet te vliegen met de micro's vanwege de harde wind.

Net ff ermee gevlogen :) een hele leuke mug ;) heel stabiel, alleen bij het opstijgen heeft hij beetje last van grondeffect net als de mcpx.

Ik heb er vandaag 1 vast gehad in de plaatselijke shop maar niet gekocht.

Misschien als het weer nog slechter word om in de woonkamer kunnen te vliegen.

Is vandaag afgeleverd. Om eerlijk te zijn valt hij mij een beetje tegen. Die van mij is alles behalve stabiel (out of the box). Instellingen vanuit handleiding 1:1 overgenomen.
Bij elke nieuwe lipo opnieuw finetunen. Jammer. Had er wel een beetje meer van verwacht (voor dat geld). Ik ben geen 3D vlieger, misschien ligt het daaraan. Misschien is ie niet gemaakt om rustig mee te vliegen.

Groetjuzzz van Roger

Back