blade nano QX quadcopter

beste,
ik ben nieuw in het rc heli gebeuren ,heb een probleem met mijn instellingen ik kan mijn nano via mijn spectrum dx7 besturen op safe mode maar schakel ik naar stunt mode ( gaat er een rood ledje branden op de quadcopter) dan werkt alleen mijn trottle en rudder nog maar aileron en pitch niet meer. wat doe ik verkeerd (instellingen volgens gebruiksaanwijzing van de nano gebruikt voor DX7)

Laatst bewerkt:
frocky,
thanks voor de info zal de instellingen eens volledig opnieuw inzetten volgens jou link.
laat wel weten of deze werken.
grts.

Je moet hem inderdaad als vliegtuig instellen. Met m'n DX8, doet ie het perfect. Leuke beginners heli! In gestabiliseerde stand echt supersimpel en in stuntstand genoeg uitdaging en een leuke opstap naar het kleine CP werk.

thanks voor de info heb het probleem gevonden,mijn aux moest op invert staan dit was niet het geval nu doet hij het formidabel.op stunt mode is het wel echt veel meer lol om te vliegen.

thanks voor de info heb het probleem gevonden,mijn aux moest op invert staan dit was niet het geval nu doet hij het formidabel.op stunt mode is het wel echt veel meer lol om te vliegen.

Zie net dat je uit Noorderwijk bent, ik zit in Olen, gekocht bij Homeflyer??

Grtz Rudi

kmk , jaja alles komt van in blauberg bij de Jo.
heb gelezen dat jij op dat verlaten voetbalveld in noorderwijk af en toe komt vliegen dit is op een 500 meter van mijn deur laat maar eens weten wanneer je er nog eens komt dan kom ik ook wel eens af
grts

kmk , jaja alles komt van in blauberg bij de Jo.
heb gelezen dat jij op dat verlaten voetbalveld in noorderwijk af en toe komt vliegen dit is op een 500 meter van mijn deur laat maar eens weten wanneer je er nog eens komt dan kom ik ook wel eens af
grts

Komt in orde!

Back