Bladen ECO Piccolo V2 kapot, welke zal ik nemen?

• Topicstarter Topicstarter Dutch_Razor
  • Startdatum Startdatum
D

Dutch_Razor

Guest
Na veel gelijm is 1 van mijn rotorbladen dan toch helemaal doormidden (over de lange weg), en ik heb er al zoveel afgesneden dat ie ook de lucht niet meer inkomt.

Nu is mijn vraag , welke bladen kan ik het beste bestellen? De tuning blades, de normale bladen, of bladen van een 3rd party manufacturer (Kyosho M24?).

Bij voorbaat dank!

Zonder een 3 cellen lipo komt hij met de m24 blaadjes niet van de grond, wel een aanrader trouwens ! Je moet dan het picoboard plus of de pro hebben.

Of een beetje meer instelhoek indraarien door gebruik omgekeerde v2 pitchdisks

Gouwe trio: Piccolo, M24, 3s1p lipo's. Wereld combinatie. Moet je wel aal een beetje kunnen vliegen, hij word er wat minder eigenstabiel van maar vliegt echt geweldig...

Bedankt voor alle reacties!

Ik vlieg de Piccolo met Piccoboard Plus en 2 Lipo cellen, dan neem ik toch maar de standaard bladen.

Ik kan net een beetje rondhoveren, dus om em gelijk sneller reagerend te maken lijkt me ook niet zo'n goed idee :)

Nu nog vinden waar ik ze kan krijgen.....

Die van mij werd er juist superstabiel van ! oke het toerental ligt veel hoger dus omkieperen levert wat meer schade op. Wat Niek zegt is ook een prima oplossing en raad ik je zeker aan.

Wat ik me nou afvraag is: hoe duur zijn die M24 bladen dan wel niet?
Duurder of gekooper dan de standaart picco bladen? (duurder lijkt me sterk :D)

Back