BladeRunner: 50 gr coaxial "heli": Lange video !

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
Hallo

Ik heb nu ook een Blader runner II Heli!

Wat een fijn vliegertje zeg voor tussen door!

Ik ben van plan er meer te kopen heb je intresse stuur een mail(zodat ik er meerdere tegelijkertijd kan kopen!

Mail naar : appie_ee@hotmail.com

Foto's van Bladerunner II?

Heb begrepen dat dit een verbeterde versie is met LEDjes en een schuimromp en een betere lipo voor langere vliegtijden?

Peter

Pjotrrr zei:
Foto's van Bladerunner II?

Heb begrepen dat dit een verbeterde versie is met LEDjes en een schuimromp en een betere lipo voor langere vliegtijden?

Peter
als hewt goed is heb ik je een mailtje gedaan! heb je die

ps de bladerunner II is gewoon deze :(

afb9062.jpg

of is dit een foto van de blade runner 1 ik heb wel een blader runner 2 besteld :(

zo juisst een mail ontvangen van mijn leveransier

in september komt er een versie 3 van dit leuke speeltje! hij kost zo rond de 99 pond!

Groet Albert

misschien als er meer mensen intresse in hebben dat we samen wat kunnen regelen!

Bladerunner twee wordt pas eind oktober in de USA verwacht en daarna rest van de bol......
Foto is versie 1, kijk maar naar video's in mijn eerste postje...........

Peter

ik zie hem anders niet hoor :? ik zie niet meer heli's als de dragonfly's op die site :(

25 minuten aan 1 stuk vliegen? Zijn ze nou helemaal besodemieterd? 5 minuten haal je amper..
De versie die hun verkopen hebben ze WEER anders genoemd, maar in et algemeen heten ze wildwheels. Dat zijn de chinese clones van de bladerunner.

Je kunt denk ik beter wat door sparen voor een E-Sky Lama V2. ;)

ik heb een Rc heli gekocht ook bij http://www.teledirekt.nl/catalog/product_info.php?cPath=71&products_id=448

maar wat vliegt deze super!

Ik kan er 13 minuten aan een stuk mee vliegen!! ongelofelijk! hij is beter als de Blade runner II ook zit er een goede lader bij en na een half uur laden kun je weer 12 minuten vliegen.. hij is zeker goed stabiel na iedere 3 vlucht laat ik m even 10 min afkoelen! en dan ga ik weer! en voor de prijs is hij het echt waard!

Wild_Wheelssmal.jpg

Hier onder een video!
http://www.china-toy-factory.com/images/hx_232_ctf_c.wmv

ik heb er net ook eentje besteld samen met mij broertje.
ben benieuwd hoe dat vliegt.

@appie21

hoe lang is de levertijd?

Die Wild Wheel vliegt inderdaad erg leuk, minder is het landings gestel, die heeft heel wat sateprikkers nodig om heel te blijven.

Darwin mijn zoon vliegt ook met zo'n ding hij is 6. Probleem is dat hij het piro erg leuk vind met het ding en hij dus wel eens draaiend de grond raakt. Dat vind het landings gestel niet leuk.
Maar een paar sate prikkers losse dat probleem snel op.

Darwin%202.jpg

Darwin%203.jpg

Darwin%204.jpg

en euhh :oops: onderaan zit een www knopje onder speelgoed :oops:

gr Remco

remie zei:
ik heb er net ook eentje besteld samen met mij broertje.
ben benieuwd hoe dat vliegt.

@appie21

hoe lang is de levertijd?

na betaling 4 dagen! laat me weten hoe de jouwe vliegt (ik wil er namelijk een paar inkopen!)

Ik vind et een pracht van n speeltje, maar ik heb al een lama met 3 accus, dus eigenlijk schiet ik niet veel op met et kopen van zoiets als dit, toch? ;)

Freakazoid zei:
Ik vind et een pracht van n speeltje, maar ik heb al een lama met 3 accus, dus eigenlijk schiet ik niet veel op met et kopen van zoiets als dit, toch? ;)
hoi ik zit bij jou op de site tekijken Heb je ook een filmpje van die lama 2 en wat is de maximale vlieg duur van hem! Ziet er namelijk ook wel leuk uit!

---

voor degenen die intresse hebben in de Wild wheel mail mij want ik wil er een paar inkopen

ook voor advies en tips kun je mij mailen!

Groet Appie

Back