Bladerunner opvoeren

• Topicstarter Topicstarter terencelachman
  • Startdatum Startdatum
T

terencelachman

Guest
Ik heb een bladerunner en ik wil hem heel graag opvoeren. Ik heb 2 acuus van 8.4V 2000mh, 2X 7.2V 2400Mah, 2 standaard van 7.2V 1500Mha. De regelaar kan 35A aan (6--14nc) volgens mij is dit het aantal cellen. Er zit een standaard motor in. En een 3-blads schroef. Mijn budget is ongeveer € 125,-. Wat zou ik allemaal kunnen veranderen om hem sneller te laten lopen. Ik hoop op goeie reacties.

terencelachman zei:
Ik heb een bladerunner en ik wil hem heel graag opvoeren. Ik heb 2 acuus van 8.4V 2000mh, 2X 7.2V 2400Mah, 2 standaard van 7.2V 1500Mha. De regelaar kan 35A aan (6--14nc) volgens mij is dit het aantal cellen. Er zit een standaard motor in. En een 3-blads schroef. Mijn budget is ongeveer € 125,-. Wat zou ik allemaal kunnen veranderen om hem sneller te laten lopen. Ik hoop op goeie reacties.

Ik bedoel om hem sneller te laten gaan

Bij een andere motor zou ik ook voor een zwaardere regelaar gaan..
35 A gaat snel in rook op anders.. :?

gr Rene

Kunnen jullie wat specifieker zijn welke motor is goed en welke schroef en regelaar. Ik heb er niet zo heel veel verstand van welke nou wel en niet goed is.

speed 700 van graupner
een 70amp regellaar van robbe
42mm 1.4 schroef van grauper.(dogdrive versie)

de 700 motor op 14 cellen laten lopen

de bodem verstevigen .

de steps die in de bodem zitten goed scherp maken zodat het water goed lost waardoor er lucht onder komt en minder weerstand heeft van het water.

dat was het wel even..

greetz jaimy

ik las op een ander forum datde romp heel lastig was en dat hij bij bochten om gaat slaan als je er te snel door gaat... wat kan ik daar tegen doen en klopt dat ?

Back