E
ExtremeBB
Guest
Goede genade !! dat is een heel duur filmpje 
ik zit zelfs OOo nee !!!! :-?

ik zit zelfs OOo nee !!!! :-?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, ik hou hellemal niet van gezeik en probeer mijn tijd nuttig te besteden.
Maar volgens mij hou jij wel van dit soort filmpjes!?
Johannes
Sow, dat laatste fragmentJe zou maar net je motor af staan te stellen!
en de boer een week later een forse rekening vanwege een manke koe,die een stuk in de hoef heeft zitten,KASSA.
Wees eens heel eerlijk.. hoe vaak heb jij een koe gezien met een stuk modelvliegtuig in een hoef?
Aha... dit is ondertussen verworden tot het "Ik-zeik-iedereen-af-die-wat-te- roepen-heeft-over-mijn-hobby-topic"?
Razor, kom eens uit je loopgraaf, zet je machinegeweer op "safe" en ga eens een cursus "Zorg dat je ertegen kan als mensen het niet met me eens zijn" volgen...
zo ongezouten mogelijk . . bla bla . . .azijn
Ach het mes snijdt aan twee kanten Roel.. het is ook wel een beetje 'zeik razor met z'n filmpje af' terwijl dat filmje gewoon best grappig is. Als ik bij de gemiddelde NL modelvliegclub aankom met een toestel waar vuurwerk in zit zodat ie mid-air ontploft, zal menigeen dat schitterend vinden. Maar hier op het forum zijn we allemaal roomser dan de Paus en is het gelijk moord voor de hobby, enzovoort. En met oud-en-nieuw komen ze met een bijna brekende achteras van het illegale vuurwerk in de kofferbak thuis uit belgië, steken de miljoenklapper midden op straat af en laten de papierzooi gewoon liggen.. maar ja, dat is leuk, dat mag, want dat doet iederen..
Het was best een mooie knal eigenlijk.
Wat ik mij dan wel afvraag, is wat de mensen bezielt die hun andere (mooie) toestellen daar open en bloot laten staan, terwijl er een regen van brokstukken op de auto's en dat gebied neerdaalt
Wees eens heel eerlijk.. hoe vaak heb jij een koe gezien met een stuk modelvliegtuig in een hoef?
let jij maar eens op hoe snel zo'n dier een ontsteking kan oplopen.