Blue Arrow XL Robbe blijft draaien

Mooi dat het opgelost. Gaat het om het tandwiel van de holle as? Ik ben nog geen dubbelrotors tegengekomen met standaard een los tandwiel op de holle as. Wel van Xtreme. Zit er een gaatje in de holle as waar het schroefje in moet?

Vlieg ze.....

Mooi dat het opgelost. Gaat het om het tandwiel van de holle as? Ik ben nog geen dubbelrotors tegengekomen met standaard een los tandwiel op de holle as. Wel van Xtreme. Zit er een gaatje in de holle as waar het schroefje in moet?

Vlieg ze.....

Er zit inderdaad een gaatje in de holle as waar de twee schroefjes in moeten om het tandwiel aan de as te fixeren. In de holle as zit een doorgeboord gat, de schroefjes kun je dus niet helemaal vast draaien want dan draait de andere rotor niet meer.

Naajah gisteren leek het probleem verholpen te zijn toen ik het getest had binnen. Toen ik buiten probeerde te vliegen was het nog steeds hetzelfde dus ik ga toch een set motors bestellen en een controller. :yes:

Dan weet ik het zeker. Tevens heb ik nog een zelfde Blue Arrow XL erbij gekocht met de nodige onderdelen. :proost:

De nitro vrachtwagen :2gunfire: die ik nog heb en waar nog onderdelen van onderweg zijn naar mijn crip ga ik verkopen. Eerst zet ik alle onderdelen erop en maak hem goed en lopend, dan zal deze al snel verschijnen in de hoek verkoop.
Het gaat om een Carson 1/8 Nitro Vrachtwagen.
Hier ga ik een andere aandrijflijn inzetten en een andere nitro motor.
De oude overbrenging en met name de tandwielen bleven smelten :onweer:wat ik er ook aan veranderde. Nu komt er een snelle 1 bak in te zitten en een zelfde 3,5 cc blokje. Ik heb er erg veel toebehoren bij dus hou het in de gaten, ik denk dat ik het volgende week in de hoek verkoop deponeer :pc:

Ok mensen,

Ik heb weer een tijdje de helikopter staan testen, heb het nodige veranderd zoals de swashplate rechtgezet door middel van de twee asjes korter te maken. Tevens heb ik voor de test de oudere onderdelen erop gezet zoals je ziet in de video. Klaarblijkelijk kan ik nu weer sturen.
Vraag me niet hoe dit komt, na het verder wegtrimmen van afwijkingen is deze helikopter weer zoals het zou moeten zijn. Al leek het aan het motor vermogen te liggen in het begin.

Neemt niet weg dat ik een setje motoren en speedcontroller besteld heb. Affijn het probleem met de onbestuurbare staart lijkt te zijn opgelost. Ik heb er een video van gemaakt deze zal ik na voltooide upload hier posten. Zie je mij ook een keer :Fade-color

[media=youtube]InBepCVX50w[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back