Afgelopen winter heb ik een BM zeilboot gebouwd, de bouwdoos gevonden op een stoffige zolder, is van A. Warnaar uit Voorburg en in 1946 op de markt gebracht. m.a.w. een oud model, nieuw gebouwd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hi Sjaak, is'tie al verkocht?Bij deze kom ik nog even terug op het berigt van de Zeilboot (type BM), als er iemend belang bij heeft, ze is te koop !
Erg leuk! En ik ben op zoek naar een BM/16m2 model!.....Ik hoor graag!! Met hartelijke groeten....Arnold Vlas (0616009301)Afgelopen winter heb ik een BM zeilboot gebouwd, de bouwdoos gevonden op een stoffige zolder, is van A. Warnaar uit Voorburg en in 1946 op de markt gebracht. m.a.w. een oud model, nieuw gebouwd.
Bekijk bijlage 557053 Bekijk bijlage 557054 Bekijk bijlage 557055
Hi Sjaak, ik ben wat nieuw in gebruik van deze Forum site, en probeer even direkt te reageren op jou post waarin je laat weten dat jou 16m2 model eventueel te koop is. Heb je hem nog, en nog te koop? ......met vriendelijke groeten....ArnoldBij deze kom ik nog even terug op het berigt van de Zeilboot (type BM), als er iemend belang bij heeft, ze is te koop !
Zinvol/nuttig, bedankt!Geen gsm openbaar je krijgt veel spam enz