Bij mij ook, maar volgas wordt toch zeer weinig gebruikt bij een 3 D kist, voor de lipo is het helemaal géén probleem,, die kan continu 75 ampére aan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tadango zei:Deze zit op mijn calmato op 6s lipo met een 12x8 APC E. Doet 55AGaat als een raket
1200W....
Theo Coenen zei:Zo, dat morgen is dus zaterdag geworden, maar dat is niet zo een ramp.
De items die gedurende de gehele meting hetzelfde zijn gebleven zijn de motor, de accu Himodel 5s1p 4100 en de regelaar CC Phoenix 80.
prop 14x4W APC 3d
toeren 9000
volt 17,9
ampere 42,5
watts 765
prop 13x4W APC 3d
toeren 9600
volt 18,1
ampere 36
watts 695
Prop 12-6 E van APC
toeren 9100
volt 17,8
ampere 35
Watts 618
De accu is tussendoor niet weer geladen. de 14x4 was met verse accu en de andere props op volgorde erachteraan. De volgende keer eens een beetje gaan spelen met de instellingen van de regelaar. Bij het opstarten en het stoppen van de motor klinkt er een metaal achtig geluid dat lijkt op het springen van een veer. Met dat geluid ben ik niet zo blij. Nu gebruik ik software version 1.55 final, en wil toch nog eens terug naar de vorige final software versie 1.14 aangezien ik daar met de andere regelaars toch heel goede ervaringen mee heb.