BMI CarboOon 450 verzamel topics

Geachte piloten

Ik heb zelf in bezit van een Carboon 450S RTF en ben op zoek naar mede piloten die ook een Carboon 450S of XS hebben.
Wil graag een verzamel draadje starten op dit forum aangezien er nergens anders piloten te vinden zijn dan behalve hier. Gewoon jullie ervaringen en bevinden uitwisselen met elkaar.
Ik ben zelf vrij positief over de kwaliteit van deze heli, het is eigenlijk een Wolf-Hobby, gemaakt in China uiteraard, maar door BMI geimporteerd en van hun eigen stickertjes voorzien.

Graag hoor ik uw reacties over upgrades, prijs/kwaliteit van onderdelen, waar jullie spares kopen (online/hobbyshop), afstellingen.
Een goed manual ontbreekt helaas dus maten van bijv. de armen en links naar de balls blijft gokken, op het oog afstellen dan maar ?? Pitchmeter is dus onontbeerlijk om pitch weer goed af te stellen na een crash.

Mijn upgrades sofar: metal swashplate, metal main blade holders, metal tail gear and metal tail blade holders, E-Sky 0704A HH gyro met ACER0915 servo, Align 4mm featheringshaft, Trueblood green dampers. :p
Plenty woodies uit Hongkong aangeschaft, 13 euries voor 5 paar !? Duurt wel even, ca. 2 weken voor ik ze had.
Ben nu in afwachting van Corona DS928BB servo's.

Veel vliegplezier.

Hans

Back