bmi Carbooon 450 xp

ben van plan deze aan te schaffen na wat gehoovert te hebben met een graupner bell g47

bmimodels

wat denken jullie als ervaren piloten erover of hebben jullie enige
ervaring met deze

Of misschien raden jullie me een ander model aan laat maar horen :D

Laatst bewerkt:
ben van plan deze aan te schaffen na wat gehoovert te hebben met een graupner bell g47

bmimodels

wat denken jullie als ervaren piloten erover of hebben jullie enige
ervaring met deze

Of misschien raden jullie me een ander model aan laat maar horen :D

blijkbaar een ongekend model :p
heb nu met een novice piloot gepraat en de rade me een honey bee fP aan dus binnenkort heb ik een chopper erbij ;)

er is in de rc-heliaction (4)een hele uitgebreide test te lezen met ins en outs van deze heli
elke heli heb wel wat dat verbeterd kan worden
maar prijs en kwaliteit volgens hun oordeel prima ding.
even op somming van de ins
zeer geschikt voor beginners
zeer goede vlieg eigenschappen
ziet er voor het oog ook goed uit
nu de outs
doet voorkomen als volledig 3d(standaard is hij dit niet)
de standaard gyro
de korte vliegtijden

dus als je de motor(b.v. align),gyro(b.v. gy401),accu(b.v. flightpower 2300/25c) verbeterd dan heb je een top machine
ik hoop dat je hier aan wat heb als je beginner bent
gewoon laten zo

gr martin

carbooon FP

Ik heb onlangs een carbooon PF gekocht,ik vloog nog nooit een heli,Kan jij even helpen hoe ik die bovenste rotorblaadjes moet instellen en zo? moeten die vlak staan? en waar moet ik nog op letten,ik heb niks van beschrijving of uitleg van die carbooon omdat ik die tweedehands kocht
vooral bedankt

Beste,ik heb een carbooon FP in tweedehands gekocht zonder boekje met uitleg,kan jij even helpen hoe die bovenste kleine rotorblaadjes moeten staan en zo,moeten die vlak staan? momenteel staan die niet echt gelijk,waar moet ik nog op letten? kan je me een mail sturen met een beetje uitleg aub naar ganesha_47@hotmail.com
veel dank

Back