BMI Carbooon 450S

• Topicstarter Topicstarter Robert J.
  • Startdatum Startdatum
@ fiep fiep.

Ik vloog in den beginne ook met m'n bijgeleverde zender. Toen E-sky, weinig instellingen op de zender. Pas op, het werkte en goed ook dus ik dacht waarom meer geld uitgeven. Naargelang van tijd ben ik toen toch overgegaan naar de Mx-12 van graupner. Ook gekocht bij Albatros voor 152euro met ontvanger en een servo. Instap model voor heli's.
Ik moet je vertellen dat ik daar nog nooit spijt van gehad heb. De instellingsmogelijkheden zijn ongelooflijk.Je kan je heli gewoon veel beter naar je hand zetten. Eerlijk gezegd ben ik de eerste uren vooral bezig geweest met het uitzoeken van wat voor wat gebruikt werd. Ik had er zo'n leuke duitse handleiding bij. Ik heb hem nu een maand of 5 en heb net nog ondekt wat expo is en vooral hoe het voelt als je vliegt. Nu zou ik zelfs nog wel een kanaaltje meer willen; (kan je is over denken:)
Mijn tip doen die betere zender.

Veel plezier.

BMI is een merknaam en daar moet je voor betalen.
Je wil niet weten wat die mensen aan je hebben verdiend.
Kijk eens op heli-addicted.nl/ naar de HA-450-SE.
Ik denk dat die je zeker bekend voor komt.
Die komt namelijk uit dezelfde fabriek.
Hij heeft alle onderdelen wel op voorraad ook al staan ze niet op de website.
Op de Rotorkop en het frame na is de hele heli een Align T-rex 450 cloon.
Ook spullen van KDS en Gulang passen erop.(tail delen)
Nu heb je zeker meer hoop op meer goedkopere onderdelen

succes

PS: Ik heb naast de Esky Belt-cp en de GuLang 450C Ook een HA-450-xe (carboon 450)

Laatst bewerkt:
Mss is het handig om te weten dat je Trex onderdelen kan gebruiken
philippe

hej
ik ga hem misschien toch aanschaffen, maar is er iemand die me kan opweg helpen? Ik woon in keerbergen.

philippe

Back