BMI Delta(tje) (BosModelAir)

Onno mag eerst weer repareren de linker hoofdpoot ophanging heeft het schansspringen niet overleeft maar dat gaat vast wel weer goed komen.
Dit is op de laatste foto mooi te zien.
Hij vliegt daar gaat het om nu weet je waar je voor aan het plakken ben.

Groeten Onno

Ons aan Welsey uitgeleende float setje komt weer terug en daar moet toch wat opkomen.

Dus dit:
drijver19.jpg

+ dit:
delta1.JPG

Wordt ongeveer dit:
edfloats.jpg

:banana:

hehe :evil:
delta7.jpg

delta8.jpg

hoop dat de kist niet te zwaar is voor de drijvertjes :roll:

Zo en een jaar verder + 1 geslaagde watervliegmeeting en 1 mindere.

De eerste watervliegmeeting van 2009 in Zeumeren gin op zich wel goed, Deltaatje heeft daar verschillende vluchten gemaakt naar tevredenheid.
Alleen bij de laatse vlucht zat er water in 1 van de drijvers en dat vliegt echt niet lekker met zo`n veranderend zwaartepunt.

heb het deltaatje toen nog wel redelijk bij de kant gekregen maar wel nat.

Voor de 2de watervliegmeeting kist weer vliegkjlaar gemaakt maar nooit naar de motor gekeken.

Die kregen we de 2de meeting dus niet meer goed.

Kissie staat nu op m`n werk om de drijvers even fatsoenlijker vast te maken en om even de motor goed te laten lopen/.

Is wel de bedoeling dat we dit deltaatje gaan vliegen in April vanaf het water.
En wie weet met 2 richtingsroeren door het water :cool:

Heb er goede hoop op dat het Deltaatje gaat zwemmen deze keer.
Vorige keer kreeg ik de motor niet goed maar die bleek los te zitten :lol:

Nu alleen de drijvers nog even goed vast zien te zetten :lol:

Kan die volgende week met 2 staartjes door het water snijden :rolling:

Zo, de drijvers zitten nu echt goed vast aan de romp met m3 boutjes ipv schroefjes.
Ook heb ik het ontvangerakku luikje nu zo gemaakt dat ik niet de drijversteun hoef los te maken.

Morgen denk ik maar even de motor laten lopen en verder met de Sportster :D

Motortje loopt

Zo net even gekeken of de motor wil en dat wilde die.

Even choken, gas iets open, starten en lopen :D
Klinkt goed genoeg, fijnafstelling komt zaterdag wel (heb er nog geen ontvanger en dergelijke inzitten).

Ga ervan uit dat het dus wel gaat lukken met dit gevalletje :yes:

Het deltaatje heeft weer goed gevlogen, de motor doet het goed maar valt stil als je op de kop vliegt :roll:

Zal de tank eens demonteren.

Heb wel 1 poging kunnen ondernemen om met de roeren op z`n kop door het water te gaan maar de motor nokte ermee, maakt een halve loop om hem weer goed te krijgen maar hij klapte net wat te hard op het water waardoor de drijvers aan de voorzijde losschoten.

Maar in September gaan we wer weer voor :yes:

Back