BMT 933 Austin Light

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Dhrprojectx, 8 mrt 2019.

  1. Dhrprojectx

    Dhrprojectx

    Lid geworden:
    8 mrt 2019
    Berichten:
    1
    Locatie:
    Hoogwoud
    Goeie dag, ik ben Robbie Hafkamp

    Ik ben opzoek naar BMT 1/8 onderdelen. Auto staat al 20 jaar stil. Ooit aan de kant gezet ivm versleten poulie en een snaar. Auto eind jaren 90 overgekocht van een NH kampioen de beste man stopte ermee... 2 jaar zelf in Heemstede gereden mooi tijd. Ik ben inmiddels 33 jaar en heb 2 kinderen. En wil dolgraag de hobby en de enthousiasme doorgeven aan de nieuwe generatie.... En wil me auto gewoon goed weer aan de muur hebben hangen. Maar tot voorkort was ik er van overtuigd dat er niets meer te koop was. Eind jaren 90 werd mij duidelijk via Rob Kuiper dat BMT beetje dood was. Reserve onderdelen waren slecht verkrijgbaar dus helaas toen het spul noodgedwongen aan de kant gezet en doorgegaan met andere hobby's. Om een lang verhaal kort te maken het gaat om spullen voor een BMT 933 (Austin light). Misschien dat er ook spullen passen van de 891 geen idee.... Was toen rond 10 a 11 jaar dus weet helaas niet alles meer.... Weinig info te vinden op het net. Dus daarom de vraag hier. Ik had vroeger contact met ene D Schouten en ene Bram maar geen idee als die nog actief zijn in dit wereldje
     
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    De BMT van toen was ergens in 1996 gestopt, na de Pantera is er niets meer gekomen en de nieuwe BMT is geheel anders.. Ik heb zelf met de active 94 en 95 gereden

    Op facebook zitten wat vintage RC groepen waar ook dat soort auto's verhandeld wordt en je moet Marktplaats en Ebay in de gaten houden waar soms nog wel eens wat voorbij komt.

    Schouten kan je nog proberen maar ik vrees dat ze ook niets meer hebben, ze zijn ook al een tijdje niet meer actief.
     

Deel Deze Pagina