Bnk 5 op ORRA

De rechte lijn van Arendonk is nu eenmaal muug lang, dus iedereen heeft de neiging van muug panache mee te brengen. Zelfs den Paardenbevrediger (een beetje), for Christ's sake!
Ik stel voor dat volgend jaar iemand een radar gun meebrengt, maar qua topsnelheid waren Joosens, Chambrant en Qman alle3 insane. Wouter was de onfeilbaarste maar ik was de zwatsendste in de kombocht :-)

Leuk om eens van de zijlijn te kijken. Minder leuk om toch nog volop in storinkdonk te zijn...
Voor de rest muug goed BNK :) Hopelijk kan Wouter het nog spannend maken voor de einduitslag.
Foto's komen als ik er eens zin in heb :)

Laatst bewerkt:
T'was een muug goed BNK met muug spannende races (niet alleen voor de 1ste plaats), muug veel panache (zelfs ik had ne 5.5 steken) en muug rare gripsituaties voor Arendonk (ne minipin als voorband for crying out loud).

Voor de 4wd : den Bart was niet te pakken qua snelheid en als hij dan ook nog foutloos begint rond te rijden is de kous af.

En Bart : Team Schumacher heeft het ook lang ni slecht gedaan hé. Niet alleen de 3de en 4de plaats van Nick en mezelf (uiteindelijk 1/10 sec verschil dat het hem maakt), maar ook de Steven na zijn lange afwezigheid in de A gekregen. Dat maakte dat er 6 voormalige Cartroubles piloten in de A zaten. :D

na zovele jaren leeft door onze resultaten nog een stuk van wat ooit
was in ons voort.
ik ben nog steeds in hart en nieren een cartroubles lid .
vandaar dat het eens zo plezant was om op enkele na nog eens een vollodigge
finale piloten van een (ex)club te hebben ( beetje dejavu gevoel)
op naar de volgende want de strijd is nog niet voorbij :evil::evil::evil::evil::evil::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ik vond da nie slecht geschreven .
mor jo wij spreken oek een beeke platter he vandaar dak intvervolg der een
vertaling zal bij zetten:o:o:o:o:o:o:o:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

whaaa die druk op mijn schouders!

maar ik heb ook foto's nodig om naast verslag te plaatsen :-)

dus cooper moet eerst z'n werk doen :-)

BNK 2009 Arendonk

IMG_3429.jpg

Als er BNK mensen zijn die graag een foto willen van hun auto in actie, gelieve mij dit dan op de dag zelf te zeggen. Er rijden een 100? tal autokes rond en het is voor mij onmogelijk te weten wie er al op staat en wie niet, er ook een coole foto van te maken én die ook nog eens te selecteren voor het internet.
Wesley vraagt het me elke keer, Dirk vroeg het me op Arendonk en zeg nu zelf het is toch een coole foto...

IMG_3374.jpg

Laatst bewerkt:
Back