BNK vlijmen gras

:Ddan klopt maar de helft van de titel en dus ook de informa die hij versprijd:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

hoop wel dat je hebt gezien dat ik dat filmpje en bijschrift niet op youtube heb gezet bart
als ik die jongen zie/spreek dan zal ik vragen oftie het ff verandert

is axel ook weer gelukkig

joey

Ja, ik wou ook nog even wat zeggen, ik was daar zelf ook aan het racen nou ja rijden en om dan ook de preciese standen bij te houden en te filmen valt niet mee voor een autist, dus,,,,,en de uitslagen die stonden er 2 dagen na het bnk ook niet op wat dus voor mij dan ook heel moeilijk is om er een leuk verhaaltje bij te zetten ik bied hierbij mijn wel gemeende exuses aan, aan de belgen en axel voor mijn foute geschrijving op youtube van deze wereld race, ik vond wes gewoon super rijden en in mijn ogen is hij de beste in de 4wd. En ik zal voortaan beter opletten wat ik bij de beschrijving type, omdat er altijd mens (en) zijn die er op kicken om nog even door te proverseren.

no prob dude! :D
't Is al schitterend dat er uberhaupt iemand gefilmd heeft. Daar heeft idereen wat aan. Dikke merci!

geen probleem makker.
den helft van wat hier geschreven word is toch maar voor te lachen
dus ge moet u dat nie aan trekken .
this al fijn dat er af en toe al eens een filemke is voor te zien .
en het is dan zeker leuk als het dan nog een sgoed gefilmd is en dat vond ik van deze zeker wel.
het is al niet simpel om er een mooie foto van te maken laat staan het goed te filmen .
das tog wel mooi gedaan . en de rest trek het u niet aan zijn zoals ze zeggen in belgie aan t zwanzen en lullen .

zoals ze zeggen in belgie aan t zwanzen en lullen .[/QUOTE]

Heel dat forum zit vol lullen en zwanzen....

:celebrate::celebrate::celebrate::celebrate::celebrate::celebrate::celebrate::celebrate:

Ja, ik wou ook nog even wat zeggen, ik was daar zelf ook aan het racen nou ja rijden ........ En ik zal voortaan beter opletten wat ik bij de beschrijving type, omdat er altijd mens (en) zijn die er op kicken om nog even door te proverseren..............
Geen probleem,ik vond het gewoon wel leuk hoe sommige uitslagen een eigen leven gaan leiden.....
Het was ook niet de bedoeling om daar zo lang over door te gaan...:sleepy:....
Op naar de winter-indoor races!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Laatst bewerkt:
Geen probleem,ik vond het gewoon wel leuk hoe sommige uitslagen een eigen leven gaan leiden.....
Het was ook niet de bedoeling om daar zo lang over door te gaan...:sleepy:....
Op naar de winter-indoor races!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Ja, daar heb ik ook zin in.
Ik wil binnenkort een Durango gaan kopen, want een 4wd rijd toch net wat makkenlijker als een 2 wd. lol en de durango vind ik heel mooi.

Back