bodies

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
weet er iemand een site met bodies en ook speciale want ik zoek een bodie van een dodge charger 71

ik neem aan dat je de sites van tamiya en hpi al doorzocht hebt ??
en welke breedte zoek je eigenlijk ??

Een dodge charger71 is zoals ik weet niet in nederland te krijgen, misschien in Amerika..moet je daar maar eens [op internet] gaan rondkijken!

mct604.jpg

deze is ook wel leuk......

die hebben ze bij conrad ook, ik weet niet of ze ze nog hebben

ik ben eigenlijk ook op zoek naar een body.

Ik zoek een body van een Opel astra F voor alle duidelijkheid is he model dat ze nu verkopen dus de G dus ik heb het over het vorige model van de opel astra ni de nieuwe. ik weet dat ze bestaan want ik heb ze vroeger (ondertussen ook al wel een jaarke of 10) zien staan in ne hobbywinkel bij ons in't stad maar spijtig genoeg is die winkel dicht ondertussen. dus als iemand zo ne body zou hebben of ge weet waar ik die nog zou kunnen vinden dan zou ge mij daar een groot plezier mee doen. als iemand hem moest hebben en ge wil hem wegdoen laat me dan maar iets weten. ik zou da model doodgraag hebben omdak in het dagelijkse leven met zo eentje rij. ;-)

greetz Daffyke.

PS de maat speel geen rol ;-) just een schaal 1/10

Maak die body zelf

Onze hobby noemt niet voor niets modelbouw

gewoon je oude (eerst een beetje oplappen en al het vuil verwijderen) inpakken met gips.

ps breng eerst iets aan dat je vorm er later weer goed uitkan :idea:

Goed laten drogen en je vorm eruit trekken.

Nu heb je je negatieve vorm in gips.

Nu moet je hem behandelen met een aantal producten (weet niet goed welke moet je maar eens vragen in een speciaalzaak) en dan polyester in.

de polyester eruit trekken en mooi afwerken

en daar is je nieuwe vorm.

voordeel is dat je je mal (in gips) meerdere keren kan gebruiken. en je zelf de vorm van je nieuwe kap kan kiezen. :idea:

Nadelen: -polyester is hard en breekt dus veel sneller dan lexaan
-polyester moet je eerst opschuren eer dat je het tegoei kan spuiten en zeker als je een gladde kap wilt.
-polyster is niet doorzichtig dus voor degene die stickers aan de binnenkant van de kap hebben is het ook al geen oplossing (Murcielago vb)

Maar het is voor de rest wel een goede oplossing als je gewoon een bescherming over je auto wilt hebben om wat rond te razen :P

ja van die breekbaarheid daar ga ik mee accoord.

maar voor de prijs van 1 lexaankap maak je misschien 5 polyesterkappen :D

en mijn polyesterkap is door en door gekleurd, dus ze is idd niet doorzichtig, maar mijn kleur kan er ook niet af.
en ook aan stikkers heb ik geen nood

Back