body finisch

• Topicstarter Topicstarter TT-01 rcdriver
  • Startdatum Startdatum
T

TT-01 rcdriver

Guest
hey,
ik heb sinds een half jaar een kap.
zelf gespoten, geknipt en gestickerd. maar hij heeft nu alleen een grijze kleur en dit wil ik veranderen, desnoods stickers erop, maar ik kan er nergens aan komen.
of moet ik nog zelf wat spuiten? :wink: :?:

TT-01 rcdriver zei:
wat moet ik hier aan doen??? :oops:
Ja, Spuiten misschien? Wat wil je dat we zeggen? Als je hem een ander kleurtje wilt geven moet je hem spuiten ja, ik neem aan dat jij ook wel op zo'n geniaal antwoord kan komen niet? :|

als het een lexaan kap is word opnieuw spuiten denk ik moeilijk.
lexaan kappen moet je vanuit de binnekant spuiten dus dat word niet mooi als je hem nu aan de buitenkant gaat spuiten.
stickers is wel een optie, maar of je hem op die manier mooi krijgt is de vraag, tenminste als je kleurenpatronen wilt

Gewoon aan de buitenkant spuiten met polycarbonaat spuitverf, bestickeren en daarna een flinke laag lak. Lieftst 2K lak, maar voor de prijs van een bus 2K kan je net zo goed een nieuwe kap kopen.

lexaan buigt zo hard dat als je het aan de buitenkant spuit met 2K lak dat het eraf springt.

een nieuwe body kost maar 20 euro.

dan kan je hem precies zo maken als je wil :D

ja maar, :| dat heet bodyverspilling, ik zocht alleen maar een manier om achteraf na het spuiten, weet iemand waar je stickers kan vinden op het internet(zonder auto koplampe en etc) :wink:

iemand nog stickers voor op de auto? geen koplampen en etc maar stickers gekleurd van m-auto of corally? of andere electromerken?
:P im glad to know... :wink:

Ik heb ook een paar kappen opgeknapt,en die heb ik gewoon aan de buitenkant gespoten.
je kunt mischien ook de verf eraf halen en dan de binnenkant spuiten.

jep, maar de body is maar een jaar oud en ik zoek een manier om hem wat aan de buitenkant op te vrolijken

Dieter Veraghtert zei:
gerard waar gij jij je body's halen ik betaal de mijn altijd 36 euro

De tijd van de Neanderthaler is al een tijdje voorbij heb ik het idee. En toch was dat het eerste wat in mij op kwam. Haal even diep adem, neem een kopje groene thee en doe je verhaal nog eens. Want dit is zo'n beetje geheim taal :D

Groeten, Thomas

Satoer zei:
Gewoon aan de buitenkant spuiten met polycarbonaat spuitverf, bestickeren en daarna een flinke laag lak. Lieftst 2K lak, maar voor de prijs van een bus 2K kan je net zo goed een nieuwe kap kopen.

en zo spuitverf heeft iedereen ook en kost gelukkig ook niks :roll: je bent mod dus je zou zeggen dat je beter zou moeten weten

Ik denk dat je als je andere kleuren etc. wilt toch moet kijken voor een andere kap ze zijn niet zo gek duur en deze "oude" kan je ook nog gewoon gebruiken :)

ik heb in een topic in dit subforum gezien dat iemand zijn kap in een zak met remmenreiniger vloeistof deed (hij gebruikte pactra verf)

Back