Body Tamiya TA03R

• Topicstarter Topicstarter CareltjeP
  • Startdatum Startdatum
C

CareltjeP

Guest
Ik heb een jaar of 10 geleden een Mercedes van Tamiya gekocht. De auto heeft ongeveer 8 jaar stil gestaan. Ik heb onlangs de modelbouw hobby weer opgepakt en nu wil ik graag mijn auto's weer opknappen. Ik heb het merendeel van de electronica al vervangen en aangepast naar 2,4 ghz ontvanger/zender. Alles werkt goed (voor zover ik er verstand van heb :n00b: ).

Nu heb ik alleen nog een probleem met de kap. Die heb ik 10 jaar geleden zelf gespoten, echter begint de verf nu los te laten.

Wat is wijsheid :help:
* De kap proberen schoonmaken te maken en opnieuw spuiten?
* Een nieuwe kap kopen, zo ja, iemand een idee welke soort ik moet hebben of waar ik ze kan kopen?

Hoor het graag.

Of is het verstandiger om de auto te gebruiken als kannonenvoer voor mijn kleine tankje :tank:

ik denk dat een nieuwe kopen het beste werkt,

een nieuwe kap vinden is niet zo'n probleem denk ik het enige waar je even op moet letten is of je 190mm of 200mm nodig hebt. als je een 200mm kap wil en je hebt een 190mm auto dan kan je offset wielen kopen om dat tegen te gaan.

Dank voor de info, vooral de afmeting is erg makkelijk om te weten. Ik zag dat er idd veel keuze is, is het echter ook mogelijk om kappen van andere merken erop te plaatsen?

Back