bodys

• Topicstarter Topicstarter Oregon
  • Startdatum Startdatum
O

Oregon

Guest
hey ,
ik zou me graag wat meer laten informeren voor een nieuwe body ( dan kan ik wat stoefen met 2 body's :P
dus : de wielbasis ( buitenkant van de wielen) van m'n nitro fun 12 protech ( onderstel) meet 18,7 cm...
is dit dan een 190 mm of 200 mm body? :?
en als het niet te veel zou gevraagd zijn... kan iemand mij wat site's geven... waar ik dan die body's vind di eventueel zouden passen op m'n carretje?
dankje !

op www.hpi-europe.com heb je heel veel bodies staan voor alle formaten (site heeft momenteel wel kuren). Of er op jouw auto een 190 of 200mm body hoort durf ik je niet te vertellen want op mijn protech tech 12 tuning zou ook 190mm moeten kunnen maar dat past echt niet.

jij moet een 190 mm body hebben dat durf ik wel te zeggen.

heb zelf een tech 12 vvan Protech en daar past echt geen 190 mm op alleen 200 mm

Marcel_22 zei:
jij moet een 190 mm body hebben dat durf ik wel te zeggen.

heb zelf een tech 12 vvan Protech en daar past echt geen 190 mm op alleen 200 mm

Op de tech 12 mag dan wel geen 190mm passen (wat ik ook al aangaf), maar dat was wel wat er bijzat in mijn RTR kit... :cry:

jij hebt een 190 body nodig.
maar een 200 past ook gewoon hoor anders kan je altijd offset wielen nemen of bredere meenemers

Back