Boeing PT-17 van Aerodrome RC

Eerst nog wat andere dingetjes afmaken. :oops:

En even testen of het echte liefde is: als ik 'm na de vakantie nog steeds wil (denk het wel :yes:): dan gaan we de doos bestellen.

(Al die impulsaankopen die daarna weer met 30% - 40% verlies op het Te Koop forum belanden . . . :mad: )

jan.

En even testen of het echte liefde is: als ik 'm na de vakantie nog steeds wil (denk het wel :yes:): dan gaan we de doos bestellen.

En Jan, we zijn bijna allemaal weer aan `t werk; was het een vakantieliefde oooof....? ;)

Groeten, Ramses

@Michiel,

Volgens mij is er maar een optie, en dat is direct bij Aerodrome RC zelf.

Zou leuk zijn als je er (ook) een gaat bouwen! :D

@Ramses

Eh . . . Ik heb ik de vakantie allerlei bouwverslagen, de building instructions en het manual bestudeerd: het lijkt ondertussen een mooi uitontwikkeld ontwerp.

Maar niet iets dat je in een paar maanden in elkaar plakt. :nooo:

Maar dat zoek ik ook niet. ;)

Dus: zou zo maar kunnen!

Maar toch eerst nog wat andere dingen.

Wat in het vat zit etc.etc.

jan.

@jan

Dank voor je antwoord. Bij zoeken kwam ik ook een erg mooie kit van Flair models tegen, 2,24 span. Maar die bestaan volgens mij niet meer. Er zijn wel allemaal dealers maar geen van allen, ook niet in het buitenland, bieden die aan. Heb al een email gestuurd nar Hobbyin met de vraag of hij kan leveren en welke prijs, antwoord zal ik hier posten.

Idd niet in een paar maanden in elkaar te zetten maart dat leeft ook niet. Voor een dergelijke kist trek ik wel een jaar uit, ook omdat ik niet alle tijd heb.

Mijn beslissing is eigenlijk al genomen, het wordt deze kist, nu nog zoeken naar en mooie doos.

Grt

Heb de site van aerodrome bekeken maar die kisten zijn te klein. Wil er toch wel een bouwen van minimaal 225cm span. Iemand nog ideeën voor leveranciers?

Mickey Reeves en Tony clark leveren deze ook niet.

Grt

Laatst bewerkt:
Back