Boeing Stearman PT-17 van Maratuka, Te Koop

Berto

verslagschrijvers
Forum veteraan
Geloof het of niet maar Onno en ik zijn weer wat kisten rijker :oops:
Ik begrijp soms niet dat onze vrouwen het goed vinden dat wij weer eens wat modellen op de kop gaan tikken, beide huizen staan onderhand vol met zowel vliegende als nog niet vliegende modellen.

Aan bouwprojekten hebben we nog genoeg staan en toch konden wij het weer niet laten, om droevig van te worden :cry:
NOT

Onze nieuwste aanwinsten zijn deze Boeing Stearman PT-19, een profiel GeeBee en een andere Duett 3.

Hier wil ik het afbouwen van de Stearman PT-17 laten zien.

Zo staat het model er nu bij:
stearman1.jpg

stearman2.jpg

stearman3.jpg

Echt weer zo`n half afgebouwd projekt wat wij weer zien als uitdaging om vliegend te maken.
Tevens is het iets wat niet alledaags is en dat spreekt Onno en mij ook wel aan daarom maar gekocht.

Op zich is de doos kompleet alleen wat ik nog mis is de tekening dus mocht iemand die hebben dan hoor ik het graag.

Wie weet binnenkort meer.

Grt,
Berto.

He Berto,

Dit is nou echt weer een leuke kist. Ben erg benieuwd hoe je deze weer gaat afbouwen. Maar dat komt zeker weer helemaal goed bij jullie.Heb nu al zin om deze op de hei te zien vliegen. Succes ermee

grt Quindo

Hee Jaques,

Ik heb jammer genoeg geen tekeningen van dit model vandaar ook de vraag ernaar.

Mocht ik niet aan een tekening kunnen komen dan moet ik maar een 3-zijdenaanzicht gaan gebruiken.

Grt,
Berto.

Ben vooral benieuwd naar die 9cyl. 4tact stermotor die er natuurlijk op komt :P :)..
er.. of natuurlijk een dummy ;-) al bedacht hoe je die gaat maken?

suc6 met dit project :D wordt vast weer een mooie! :D

Hee Rico,

het gaat zeker weer een leuk "projektje" worden :)

Maar er komt weer een dummy motor op :lol:, en over hoe ik die zal gaan maken hoef ik niet na te denken want er zit een mooie plastic dummy motor bij.

Ach het houdt ons weer bezig :|

Grt,
Berto.

yep, klopt, maar iedereen zal even geduld moeten hebben, want ik ben nog even druk met andere zaken: afstuderen, kamer behangen + inrichten enne er staan... 2 modellen in de wacht voor de PT-17 ;-) Te weten: Ov-10 Bronco & Hurricane

maar als iemand nog een tekening van deze kist heeft (origineel) houd ik me aanbevolen

voor degene die interesse heeft in deze dubbeldekker; ik heb besloten om hem te verkopen.

Eventueel heb ik ook een OS-80 viertakt motor erbij.

Ophalen in Hattem, of ik kan een stukje tegemoet rijden.

(misschien iets voor de watervliegmeeting met drijvers eronder?!)

Niet verkopen en gewoon bouwen.Mijn PUPPIE staat op drijvers en dat gaat megagaaf vanaf het water.Je gaat het zien op de watervliegmeeting a.s als je ook komt.

ik weet het. Lijkt me ook mooi, maar ben nu bezig met m'n bronco en ik wil wat plaats maken. Ik ben nu krap behuist en 't is deze of een ander waar ik meer waarde aan hecht.

Back