bom drop op alpha 139

Hallo modelbouwers!

Ik heb onlangs een bom drop op mijn Alpha 139 van axion rc geplaatst.
Ik had een oude helikopterservo van mijn vader gevonden en dacht meteen aan een filmphe dat ik op YouTube gezien had. Ik maakte hem vast op een plankje en bevestigde dat naast mijn vliegtuig. Klaar!
Als de servo 90 graden draait, laat hij een rekkertje lis en valt de lading!
Voor de beginners: Let op het zwaartepunt als je iets gelijkaardigs doet! Ik ben een paar keer tegen dde vlakte gegaan tot ik het doorhad :s

Foto's volgen later.

hier zijn de foto's!
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
waar de *bleep* ben ik naar aan t kijken in hemelsnaam??

edit: 13jr nvr mind my bad :)

Is het niet makkelijker om ipv t hout (zwaar) piepshuim of iets dergelijk (licht) in de vorm van een bom/raket te snijden en de neustip iets verzwaren (denk ook aan de vleugetjes achter)

daar had ik nog niet aan gedacht zelfs ;-)
zal ik zeker doen hij heeft veel moeite om op te stijgen met al dat extra gewicht

Wat ook gaaf is om allemaal kleine bommetjes te maken en deze en de lengte naast elkaar leggen, zeg stuk of 10-20.. Dan zorgen dat t klepje maar klein stukje open gaat net ver genoeg om de bommetjes te laten rollen daardopr zullen ze niet in 1x vallen maar 1 voor 1 "carpet bombing" tappijt aan bommen leggen ;) suc6 ik ben benieuwt wat je dr van maakt ook al is t een enkele grote (verbaast dat je durfde te vliegen met zo'n houten constructie) voordeel van piepschuim is dat je dr ook een poppetje of bom met parachute eraan (misschien zelfs een rookbommetje dr in)

Back