Bomb proof HPI rush V1.0

Zoals ik het nu zie is het volgensmij echt een verbetering van het orginele chassis. Zit er nu serieus aan te denken om er een te bestellen :oops: . Gr Mike

Bedankt Mike voor het compliment!

@ wolfsven

Het is inderdaad een grote verbetering ten opzichte van het originele chassis. Het chassis is gemaakt van dikker, 3mm en sterker aluminium, 7075 T7. Aan beide zijkanten van het chassis zijn de randen 80 graden gebogen. De buiging loopt tot het einde door, wat bij het originele chassis niet het geval is. Hierdoor is het chassis een erg stijf en sterk geheel.

Als je serieus interesse hebt, stuur me dan even een mailtje of PM, dan kunnen we wat regelen.

Hijs echt zeer vet geworden al zeg ik het zelf . Ben echt blij met het nieuwe chassis, shocktowers en stuurservo-brace (ontworpen door Jasper!).

Nog meer foto's!

CIMG1858.sized.jpg

CIMG1859.sized.jpg

CIMG1860.sized.jpg

CIMG1864.sized.jpg

CIMG1861.sized.jpg

CIMG1863.sized.jpg

En er komt nog een tweede rush bij, hij gaat er namelijk eentje ontwerpen voor mij. Deze zal iets anders zijn als de truck hier, omdat ik wat meer eisen had :oops: . Gr Mike

Dat is een superstrak frame zo. 7075 T7 is een van de beste alu soorten die je kan hebben als je stevige constructies wil. ben je alleen niet bang dat er nu iets te weinig flex in je chassis gaat zitten? 7075 raakt snel metaalmoe namelijk, vandaar dat onderdelen op vliegtuigen van 7075 zo vaak aan tests worden onderworpen.

Bedankt Emil! Ik vind hem zelf ook erg mooi geworden :lol:

Er komt inderdaad nog een bomb-proof rush voor wolfsven. Ik zal daar in een nieuw topic, verslag van doen.

@ Leo-rcc,

Het aluminium kan inderdaad metaalmoe worden. Maar ik denk dat een vliegtuig en een rc auto niet met elkaar te vergelijken zijn. Een vliegtuig staat blootgesteld aan zeer hoge G-krachten. Dit zal, in tegenstelling tot de rush, aanzienlijk minder zijn.

Ik heb nog meer foto's ontvangen 8) !

CIMG1865.sized.jpg

CIMG1867.sized.jpg

CIMG1868.sized.jpg

CIMG1869.sized.jpg

CIMG1870.sized.jpg

CIMG1871.sized.jpg

Nja... Netjes 8)
Wat wordt er dan zo anders aan die van wolfsven?

Nou ik wil graag dat er een wheelybar opkomt, en dat de accu een ander plaatsje krijgt. Ook heeft die van mij dalijk een andere achterbrace zodat de servo daaro komt en worden er veren van een mt-2 passend gemaakt. Gr Mike

nog iemand intresse bij een hpi nitro rush evo voor zo'n mooi ombouw project heb dr namelijk nog een te koop

weet ik maar aangezien t topic hier over de rush gaat dacht ik meschien zijn hier geintreseerde er voor

Back