bombardier Dash

goedeavond,

hallo, ik heb een paar weekjes terug een vliegtuigje gekocht op het net namelijk dit : http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4660&item=3852123698&rd=1

Ja het is wel speelgoed maar ik heb liever een slowflyer dat ik nu aant het sparen voor ben. je moet ergens mee beginnen vind ik en waarom dit ding dan niet?
Ik heb eens deze middag aant het vliegen geweest, was best wel leuk, alleen moest ik wel een beetje wennen aan de besturing. Met die besturing kun ja alleen de moter aan/uit zetten, of liks rechts draaien (ene moter gaat harder draaien dan de andere en gaat het vleigtuig draaien)
spijtig genoeg stond er een boom in de weg :(. Nu is de achtervleugel in midden gebroken. Maar heb hem juist geplakt :)

I Like Modelbouw 8)

hey komt mischien rot over maar met dat toestel kun je niet leren vliegen
want met n echte rc vliegtuig stuur je niet met de motoren
ik zou je aan bevelen om naar n club in de buurt te gaan en daar advies vragen
en als je wil kun je ook kijken voor 2e hands spullen want die zijn meestal niet zo duur
( je hoeft nooit duur te beginnen !!!!!!!! )

groetjes kevin manders

héhé geeft niet hoor, ik wist al dat ik daar commentaar zou op krijge :p mar was gewoon voor de fun dat ik dat ding gekocht heb, een slowflyerke is duurder in aanschaf,(microservo, microregelaar) ik ben al is bij een club lid geweest maar ik vond dat ze nooit tijd hadde om me te leren vliegen! en als ik eens is vloog bij een stuur foutje pakt de instructeur men zender af :s en geeft het niet vlug terug.

Dus nu ga ik niet zo vlug naar een club meer!

Grtz Steven

ja ik denk dat ook, maar ja misschien morgen naar Brecht wel iets verder weg dan die ander club maar ik ben is benieuwd!
ik moet en ik zal leren vliegen :wink: :twisted:

Grtz Steven

dat zijn de echt modelvliegers ga zo door en als je wil vliegen kom dan n keer bij onze club in oss langs daar zijn heel veel mensen die je willen helpen en we hebben n ruime veld zo kun je makkelijk leren landen dit is onze site kijk maar n keer als je wil www.deltaoss.nl

groetjes kevin manders

p.s. ik heb het in 2 maanden geleerd en tot nu toe heb ik er nog geen stukken gevlogen ik vlieg nu 2jaar en heb al 13 vliegtuigen

Back