boot

• Topicstarter Topicstarter niels666666
  • Startdatum Startdatum
N

niels666666

Guest
ik ben niels,

ik rij nu met een stel offroad marders maar eigenlijk wil ik ook wel zo'n bootje maar die wil ik graag met zo'n zelfde moter als ik de marders, een zenoah.

heeft iemand voor mij websites waar je onderdelen en boten kan kopen?
of tips etc.

alvast bedankt,
niels

Op zich is die vraag van het budget niet eens zo heel slecht.

Wat wil je er mee gaan doen. Keihard varen op vlak water (cat), of ook een beetje fun met ruw water (mono)?

Hier heb je bijvoorbeeld een leuke mono voor 650 euro.

Of hier een hele mooie blastcat voor 1100 euro.

Dit zijn natuurlijk flinke prijzen, maar dan heb je wel wat leuks.

Edit: Nog een hele mooie!
Filmpje:
QpZPtRFaVLI[/media] - stryker cat

Laatst bewerkt door een moderator:
En eventueel heb je nog electro...
Onderschat deze boten zeker niet, want hier wordt het oogwit mee uit je ogen gevaren ;-)

Dus inderdaad, wat is je budget, wil je nitro, benzine of electro. Gebruikt of nieuw. En wat is je verwachtingspatroon...

Succes...

Groeten,

Sorry hoor, ik wil geen ruzie maken maar waar slaat dit op? silverlit vraagt gewoon naar zijn budget weliswaar onderbouwd hij het niet maar de vraag is goed, waarom moet daar nu zo op gereageerd worden?

natuurlijk ik ben het er ook mee eens dat silverlit soms erg irritant is omdat hij soms adviezen geeft die nergens op slaan en dat het nog irritanter is dat hij ze nooit onderbouwd maar om hem nu gelijk zo af te kraken. hij moet het ook ergens van leren, op deze manier geven jullie hem nieteens de kans. als iemand een fout advies geeft kun jij hem allicht corrigeren en hem uitleggen waarom dan leert hij er wat van.

op dit moment lijkt het wel alsof we in een kinderspeelzaal zitten, continu die vreselijk kinderachtige opmerkingen. elk toppic waar silverlit 1 reactie in zet staat gelijk vervuild met kinderachtige opmerkingen van anderen. dit is vreselijk vervelend voor iemand die met deze leuke hobby wil beginnen. hij wil advies en krijgt een vervuild toppic en een hele slechte indruk van modelbouwers.

gedraag je is naar je leeftijd.

Groetjes,

Jelmer

Okee.
Heren even een kort bericht om alle aanwezigen hier op het botenforum gedeelte een beetje weer 1 kant op krijgen.

Zilverlit,
Je hebt met je draadje,s die alle kanten opgaan een beetje verwarring gesticht onder de andere gebruikers.
Daarom wil ik je niet vertellen te stoppen met posten,maar wel goed na te denken of het klopt en zin heeft, wat je post.
Eventueel het wat rustig aan te doen voor een tijdje.

Maar ook de andere gebruikers,die meer als 5 keer zo oud zijn en beter zouden moeten weten .
Wil ik op het hart drukken niet zo op de man te spelen .
En wat meer geduld te hebben .

Graag nu weer ontopic.

wiebe mod,

Inderdaad, Volgens mij is dit een gewone vraag.

Wiebe, Zal voortaan alleen reageren als ik iets ZINNIGS heb ;).
Ook al zeggen ze dat ik topic vervuil , ik ben dan niet de enigste zogenaamde "vervuiler".
ik weet het bijna zeker als ik een topic op start van me nieuwe boot over een tijdje , dat er dan zeker vervuild gaat worden , die andere kunnen er ook wat van.
zal het vanaf nu wat rustiger aan doen.

Grtzzz

het maakt niet zo zeer uit wat het is, zolang het maar betrouwbaar is, hard gaat en een "V" bodem heeft zadat je niet perse glad water nodig hebt.

Back