Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarschijnlijk komt de DC-3 maandag mijn kant op dan ga ik hem na de vakantie voor Joop repareren zodat deze kist ook weer snel kan vliegn. (Of ik al niet voldoende projekten heb, pfffff :? )
je vroeg me gister of ik wel eens hier op het modelbouwforum ben dus bijdeze filmpjes zien er weer goed uit. ben erg onder de indruk van je bouw snelheid was vorige week maandag erbij toen de decathlon crashte
en een weekje later gister dus ik mocht bij jouw aan het lijntje er even mee vliegen. Hij vliegt touwens super nogmaals bedankt hiervoor.
die Decathlon vloog wel even wat anders dan de Citabria toch???
De Tiger 40 die je hebt gekocht zal nog eenvoudiger vliegen dus die heb je zo onder de knie
En wat betreft die bouwsnelheid, ach als ik rustiger had gedaan was het allemaal echt netjes geworden, nu zijn er wel puntjes waarvan ik zeg dat had mooier gekunt maar het moest in een weekje gebeuren en dat is gelukt.
Met, al zeg ik het zelf, als resultaat een goed vliegende kist
Onno blij, ik blij en Joop (de vorige eigenaar) blij.
Ik zie je wel weer op het veld na de vakantie.......
Alles wat ik heb staat op het net dus aan meer elektro video`s kan ik je nog niet even helpen
De JSF is van balsa en wordt aangedreven door een impeller (hèhe logisch) verdere info kan ik je niet geven.
Wel kan ik je vertellen dat het een kompleet eigenbouw model is vanaf foto`s (dus geen bouwpakket) en dat Dick bezig is met nog een Elektro JSF welke 2x zo groot is :? (ook kompleet eigenbouw).
Daarnaast heeft ie ook een F-18 (wel een bouwpakket) maar die ben ik tot nog toe steeds misgelopen maar hoop die snel een keer op video te hebben.
Het is toch altijd wel weer een hoop werk om alles een beetje netjes op te delen en de niet interessante stukken eruit te knippen (ach die bevende handen soms he en dan krijg je veel lucht zonder model :? ).
Ik ben blij dat de films gewaardeerd worden en zal dan ook steeds wat nieuws proberen te posten als we weer zijn wezen vliegen.
Dan moet ik weer wachten tot de 21 ste van de maand.
Ik zit aan mijn data limiet :cry:
Voor mij is het dus handing zoals jij het opzet.
Gelijk kijken niet eerst heel de film downloaden.
En het aantal mb's is ook wel lekker als ik dat weet :lol:
Ga zo door ik blijf het volgen.
Je eertse sleep moet je ook filmen hoor.
Nu is het nog mooi weer :wink:
Maar wij gaan op z`n vroegst pas weer de 15e vliegen dus voor die tijd gebeurd er weinig qua films :cry:
En de vermelding van het aantal mb`s doe ik omdat ik ook graag zelf weet van anderen hoe groot het is qua laadtijd etc. dus bij deze graag gedaan :wink:
En wees niet bang, de eerste sleep gaat zeker op de film maar eerst nog even de kist goed door krijgen :roll:
De 15e hoop ik weer de Snoopy II TW mee te nemen en veel vluchten mee te maken om er vertrouwd mee te raken.
Thx
Ik ben een beginner en vooral geintreseerd in electro.
Combineer electro ook nog eens met snelheid en dan ben ik snel in mijn nopjes
Lijkt me erg gaaf om ook eens zo'n plane te besturen.
Alleen zal ik het eerder zoeken in een kit..heb mateloos respect voor de mensen die zelf zo'n plane weten te bouwen uit niets.
Helaas ontbreekt het mij (nog) aan kennis/gereedschap en geduld om zelf zoiets helemaal te bouwen.
Des te leuker om zulke fims en foto's te zien van andere..
Laat ze maar kopen...