BosModelAir filmpjes :-) update 07-08-09

Berto, bedankt voor je filmpje van de Katana. Hardstikke leuk om mezelf eens terug te zien.

De foto's heb ik al een week als bureaublad-achtergrond in gebruik..

Ach, wel iets krak maar even vastzetten en daarna gewoon weer doorvliegen met de wielkapjes ;-)

Hee Berto, jij laat je toch zeker niet opnaaien door omstanders is het wel? :rolling: :rolling: :rolling: :wink:
Is wel een heel mooi filmpje met strak vliegwerk
Calmato vliegt zo te zien perfekt met deze drijvers, mooi werk! :thumbsup:
(en nee, ik doe het je zeker niet na!)

Ralf

opnaaien laat ik me zeker niet, als ik het niet zelf wil doe ik het ook niet.

Maar ja als je er zelf mee begint.......................
En op Oss mislukte het dus deze keer moest het wel lukken :wink:

Na de "crash" vloog de Calmato weer binnen 5 minuten, even droogvliegen :lol:

Lache Berto.
Dat roepen van "dat kan lager" is voor mij erg bekent.
Met zo'n kist kan je lekker over de grenzen zeg maar.
Je "nieuwe" tiger is ook zo'n model.
Het gaf mijn altijd wel een cick hoor, jouw ook wel denk ik, het is dan een soort wissel werking tussen jouw en publiek toch?

Die wisselwerking is er zeker :-)

Mooiste is soms de reaktie van vliegers en toeschouwers, als een kist van ons het water (of grond ;-) ) in gaat staan we er wel eens bij te lachen, zeker als het op deze manier gebeurt en je zelf de aanstichter bent.

Sommigen begrijpen er dan niets van en vinden het zonde, onze reaktie is dan vaak: "had het maar geen modelvliegtuig moeten worden :D".

Met de Tiger zullen we ook zeker wel leuk kunnen vliegen, verwacht een zelfde vliegbeeld als de Calmato Sport dus dat zit wel goed.
Zal hem waarschijnlijk alleen invliegen en daarna mag Onno hem misbruiken, `t is tenslotte zijn kist.

Er zal dus veel mee geragd gaan worden Onno kennende.

Als het weer en m`n werk meewerkt dan waarschijnlijk komende woensdag een maiden van jullie ex- Tiger :-)

Jammer dat ik die watervlieg meeting gemist heb (had helaas andere verplichtingen)

Jullie zullen wel een geweldige dag gehad hebben aan dat filmpje te zien.
Mooi stukkie vliegwerk ook zo inverted met de staart door het water! 8O

Bertus ex-Tiger 2 is gemaidend :-)

Tiger 2 maiden 4min32 sec / 11.6mb

De laatste vlucht gisteravond brak de rolroerhevel op de servo, maar met richting was de kist nog onder controle te houden en zelfs terug te brengen naar het veld :-)
Al met al een lekker kissie :yes:

Back