Bouw 26 voets zeilboot type Eventide

Dit is geen spectaculair verslag, maar laat wel in een paar plaatjes zien hoe in 1968-1971 een schip gebouwd werd.
"Mijn" eerste project.

full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full

Eind resultaat, zeegaand tot aan Fécamp (Frankrijk)

Laatst bewerkt door een moderator:
He Harm je bent begonnen met een 1/1 boot :D, knap project . Zelf heb ik tot in 1991/95 moeten wachten voor mijn 1/1 bootje klaar was, komt maandag uit het water voor een grote beurt ;)

ISOLA2: ZEILSLOEP

René, dat Zijpe was mooi water tot ze de Philipsdam er in gegooid hebben.
Die wateren zijn maar al te bekend, vaar daar al sinds mijn 9de jaar.

Vaar ook al sins 1983 op (onze :mrgreen:) prachtige delta, 25 j vanuit Dintelmond en nu voor 3 de jaar Noordschans. Als je Calimero tegen komt zwaaien ;)

Kleine wereld René.
Heb met deze eventide vanaf 1976 bij De Dintel (net achter de sluis aan stuurboord) gelegen.
Geen idee tot wanneer, tot mijn ouders met hun andere schip bij Pietje de Zeeuw gingen liggen.
Ik was per 1982 al met een sloepje onderweg vanuit Lage Zwaluwe.
Ook in het Zeeuwse tot en met Vlissingen (buitenom).
Ook een zelfbouw project:
full

bouw in de tuin

full

Vanaf de SS Maarten op het Veerse meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ken wel een Francois , maar of dat de zelfde is :confused: woont in deurne bij antwerpen.
Mijn ligplaats was in de nieuwe haven aan BB.
Vaargebied met als uitterste Terschelle en Ramsgate.
Voor dat ik me een kajuit jachtje kon permiteren met de open boot op de westers schelde tussen Temse en Lillo, ligplaats op de wal HWV naast de scheepswerf Cockerill

Dat is een andere :) de mijne was voetballer, mijn schoonbroer, krijg je het water niet op en de lucht niet in 8-O

Back