Bouw bruder Cat kraan

full

Test versie foto volgt en ik heb een filmpje ervan maar ik weet nog niet hoe ik die kan plaatsen

Laatst bewerkt door een moderator:
verf gevonden voor de cat bouwers
motip zie in t motipboek index bij TMA oftewel landbouwvoertuigen daar staat caterpillar bij,enkel ik vind het erg fel geel 43570 is t nummer ervan,
als ik het fout heb zeg het dan maar het stond zo in t boek bij automatrialenzaak,

Hallo Scania glenn,

De orginele asjes eruit gehaald en dan het gat groter uitgeboord, dan een buisje erin gezet en dan een m3 draadstang in de servo en bevestigd aan het wiel. Maar het wordt weer veranderd ik heb weer een ander idee omdat ik het nu moet gaan spannen. De rupsen lopen mooi door de kamer maar je hebt wel gelijk, gras en zand is toch anders.. En de draaikrans moet presies in het midden zitten je hebt ongeveer een mm speling, anders zit de ene kant te strak en de andere kant te los. Ik zal er even een fototje van maken.

Alvast bedankt, dan weet ik ook weer wat meer, mijn wielen waren nog niet vastgemaakt aan de servo en die kwamen er soms af daarmee dat van jouw is een goed idee, thx.:D

Als je foto's moest hebben, dan wil ik ze graag zien hoor.

Nou onder loopwerk weer gesloopt....... heb nu een goed idee om de rupsen te spannen....mwhaaa. Ik ben er mee bezig en tussentijds denk je hé het kan ook anders en je ziet ook goede ideeen bij anderen, maar weer effe proberen dacht ik maar. Foto's volgen nu vanaf begin....

geen ervaring mee maar je heb op zoon manier wel hele sterke servos nodig om de arm land is dat je bijna geen opbreek kracht meer heb!

maar wel een prachtige beurs zo lijkt me wel een keer wat om te gaan kijken/ meedoen met al die bouwmachines

inderdaad, ik denk dat het qua kracht niet genoeg zal zijn. Ik heb wel al 50kg zeilservo's gezien die misschien kunnen werken :) maar met spindels lijkt precies toch nog altijd sterker :)

inderdaad, ik denk dat het qua kracht niet genoeg zal zijn. Ik heb wel al 50kg zeilservo's gezien die misschien kunnen werken :) maar met spindels lijkt precies toch nog altijd sterker :)

50KG man dat zullen betse zijn dan en ook beste prijzen

Ik zit alleen met de besturing van mijn 6 kanalen, dat werkt niet met mijn zender helaas. Weet iemand hoe ik het voor mekaar krijg zodat ik mijn rupsen apart kan aansturen, Alicon heeft een goed idee maar ik kan niet progameren of zo'n printplaat maken. Weet iemand wie het kan en wil maken misschien??

Ik zit alleen met de besturing van mijn 6 kanalen, dat werkt niet met mijn zender helaas. Weet iemand hoe ik het voor mekaar krijg zodat ik mijn rupsen apart kan aansturen, Alicon heeft een goed idee maar ik kan niet progameren of zo'n printplaat maken. Weet iemand wie het kan en wil maken misschien??

Ziet er al goed uit Shockwave.

Ik had hetzelfde probleem. Ik denk niet dat ik je echt kan helpen hoor.

Maar de besturing kan wel met één zender. Klik deze link maar eens baggern.wmv - YouTube
Dat moet dan toch met jouw zender ook mogelijk zijn.

Vr Gr
Pieter

Zo gisteren een Scania R470 van Tamiya gekocht uit een nalatenschap. Het was een trekker of een vrachtwagen, maar deze stond zo alleen ik kon het niet laten. Maar ik wou er een mfu van Tamiya bij kopen is deze geschikt voor mijn spectrum zender voor de aansturing??? En kan dan mijn wagen volledig rijden?? En zij wordt natuurlijk ook nog een beetje gepimt met verstralers enz.... en hoop dat dat wil met de mfu van Tamiya...

Back