Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Scania glenn,
De orginele asjes eruit gehaald en dan het gat groter uitgeboord, dan een buisje erin gezet en dan een m3 draadstang in de servo en bevestigd aan het wiel. Maar het wordt weer veranderd ik heb weer een ander idee omdat ik het nu moet gaan spannen. De rupsen lopen mooi door de kamer maar je hebt wel gelijk, gras en zand is toch anders.. En de draaikrans moet presies in het midden zitten je hebt ongeveer een mm speling, anders zit de ene kant te strak en de andere kant te los. Ik zal er even een fototje van maken.
inderdaad, ik denk dat het qua kracht niet genoeg zal zijn. Ik heb wel al 50kg zeilservo's gezien die misschien kunnen werkenmaar met spindels lijkt precies toch nog altijd sterker
![]()
Ik zit alleen met de besturing van mijn 6 kanalen, dat werkt niet met mijn zender helaas. Weet iemand hoe ik het voor mekaar krijg zodat ik mijn rupsen apart kan aansturen, Alicon heeft een goed idee maar ik kan niet progameren of zo'n printplaat maken. Weet iemand wie het kan en wil maken misschien??