heb jij de folie nagestreken van jou toestel? weet niet of het in jou handleiding instaat maar in deze van de brandstof calmato staat in dat je deze best eens nastrijkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
- Servokrimpkousjes verwarmen? (waarom kan ik die plastic clips niet lijmen?)
Sorry, ik bedoelde natuurlijk de quicklinks van plastic. Die klik je in elkaar en als je daar een beetje lijm tussen doet ... zou toch moeten kunnen? De fabrikant zegt echter: krimpkousje gebruiken en die dus verhitten.
Ja, die uitslagen wijzigen achterop de zender heb ik ook gezien. Je kunt dan zorgen dat de servo's maar beperkt heen en weer kunnen. Is alleen weer niet handig bij een nieuwe vliegtuig dat je koopt, dus misschien is het handiger dit softwarematig in te stellen.
Heb er niet zoveel zin in dat ik straks met de zender/servo de boel stuk kan maken.
Ik ben alweer druk aan het lezen.
Zoals je ziet zit er nog heel wat aan vast als je het echt goed en grondig wilt doen en ja, ik sta dan ook bij elke stap die ik zet even stil.
We hebben wel de juiste zenderkeuze gemaakt merk ik. Wat heeft die veel mogelijkheden zeg!