Bouw-dag/avond bijeenkomst schaalhelicoptermodelbouwvrienden

Hey iedereen .

Ik was ook heel graag naar al dat super materiaal komen kijken , maar spijtig genoeg moeten ze bij mij ook een onderdeeltje reviseren :-)
Morgen ga ik binnen in de kliniek voor een nieuwe heup en het lijkt me ni echt mogelijk te komen kijken , ma wie weet ??
Stel dat het me lukt een beetje te kunnen pikkelen zou het dan mogelijk zijn dat ik gewoon ff kom kijken ??
Als dit niet kan , geen prblm hoor is ma vraagje he .

Grtjs iedereen en veel heliplezier , Blitske

Natuurlijk mag je gewoon ff komen kijken als je wat rond kunt pikkelen.
En als je komt zullen we je allemaal wel in de watten leggen.

grts danny

Ik kan alleen maar zeggen dat de medische wereld toch verdomme ver staat al !
Da zijn ok modelbouwerkes denk ik
Ik ben woensdag 22 Februari binnen gegaan , tegen 12u lag ik onder het mes en ik geloof het bijna zelf niet maar ik zit hier nu thuis achter mijne pc al een berichtje te tikken !!
Chapeau voor die dokterkes zeg ik , die kwam deze morgen ff binnen op mijn kamer en die zegt , je ziet er goe uit en ga je graag na huis dan kan je vandaag al vertrekken , en ik moest daar ni over nadenken alhoewel het daar goei hotelletje was .
Kan al vlot rond pikkelen op krukken nog wel ma gaat goed en ik heb zo goed als geen pijn , ik mag van geluk spreken da het allemaal zo vlot ga .
Nu nog paar weken rustig aan en dan kan mijn copterke al terug van stal denk ik , goe he . Grtjs Blitske

af haaken

goedendag allen

helaas moet ik voor 3 maart afhaken
ik baal hier stevig van maar door diverse privé redenen kan ik niet naar de meting komen

er zal vast wel een op de reserve lijst staan die mij plaat in wil nemen

ik baal er erg van maar het er zijn dingen waar je niet onderuit kan zelfs niet voor de prachtige hobby

grt nick
:sad::sad::sad::sad::sad::sad:

goedendag allen

helaas moet ik voor 3 maart afhaken
ik baal hier stevig van maar door diverse privé redenen kan ik niet naar de meting komen

er zal vast wel een op de reserve lijst staan die mij plaat in wil nemen

ik baal er erg van maar het er zijn dingen waar je niet onderuit kan zelfs niet voor de prachtige hobby

grt nick
:sad::sad::sad::sad::sad::sad:

Hey Nick

geen probleem alvast bedankt om te verwittigen.
Je plaats is alweer ingenomen
volgend jaar weer.......

grts danny

hey de manne

...... en we kunne al goe gaan aftellen....
nog 4 keer slapen en het is zover....

Graag wou ik nog even de oproep doen om nie allemaal met briefjes van 50 euro af te komen anders moet ik veel te veel wisselgeld voorzien.

briefjes van 5,10 en 20 zouden wenselijk zijn.

Ook nog even voor de geïtereseerde, guy van der schelden ( helitempel)
zal een klein winkeltje zetten op de bouwdag.

dus er zullen enkele rompen, lipo's enz... te koop zijn.

grts en tot zaterdag.

danny

ook nog effe een geheugensteuntje...... het naamkaartje......

Ik heb het mijne overigens al klaar :

28022012451.jpg

Tot zaterdag ;)

Ja ja ...

Ik zal , als ik tijd heb , tussendoor , ook zo een kaartje maken ... ;-)

Merci voor den INFO ...

Grtz
Ron

Hippi hippi hoera, we zijn er bijna. Hoewel ik geen schaalmodel mee breng heb ik wel een verrassing.

Als alles mee zit is er zaterdag de geboorte van een nieuwe moedermal. Zit momenteel in de werkkamer en zal zaterdag (indien mogelijk) het water (hopenlijk) kunnen breken en de plug van de moeder scheiden. Details volgen zaterdag.

Grtz

Jos

Ik twijfel nog even wat ik zaterdag mee zal nemen, ik heb een 500 size cobra romp, mijn F3C mal en... ik heb ondertussen nog een schaalheli. Een half afgebouwde Hughes 500 ;)

@ corsairk/stratus

Tof tof zo'n naamkaartje
Voor de mensen die geen hebben heb ik een wit etiket voorzien om op de trui te kleven.
daar kan de naam dan met alcoholstift de naam opgeschreven worden.

@ jkB

Hey jos
Dat zal een echte primeur zijn voor op de eerste modelbouwdag
Ik kijk er alvast naar uit.........

@ Super john

Hey John
Als je plaats zat hebt in de auto zou ik gewoonweg alles meebrengen.

Grts danny

Belangrijk bericht

Daar de Kerkstraat door werken tijdelijk éénrichtingsverkeer is geworden
is er een omleiding aangegeven.
Als U deze volgt kan u niet misrijden.
Hierbij even een foto om het even te verduidelijken.
Ook kan de wagen uitgeladen worden aan de ingang van de zaal
en nadien kan er dan een beetje verderop geparkeerd worden.
De foto zal het verduidelijken.

Grts danny

dag heren
ik hoop dat ik mijn bell 222 in 550size klaar krijg
anders neem ik hem wel zo nu zonder cokpit mee
en ik neem een paar spullen mee wat uit een 3d drukker komt dan kunnen jullie zien hoe het allemaal uitziet
tot zaterdag

m.v.g gido

Ik ben aan het overwegen de Ecureuil ook mee te brengen, maar vraag me af of dat dan niet teveel gaat worden, gezien de "beperkte" ruimte...

greets..

Hopelijk volgt er een uitgebreid verslag, met de nodige foto's van deze eerste bijeenkomst.

Ik heb jammer genoeg moeten afhaken, maar zou het toch wel op prijs stellen om zoveel mogelijk details van dit treffen te lezen.

Nou nog 1 nachtje slapen en dan al dat moois van onze zuiderburen bewonderen...kijk er al naar uit. Ik zal mijn fototoestel meenemen en zal komende dagen wat foto's plaatsen. Ik zal ergens tussen 10.00 en 11.00 arriveren dus hou maar vast een plekkie voor mij vrij. Ik neem drie rompen mee......:cool:.

Tot morgen.

Balen

Helaas, net voordat we naar bed toe gaan een minder leuk bericht.
Ik en mijn maat moeten morgen helaas verstek laten gaan.

Het spijt ons zeer, maar kan niet anders.

Ik wens jullie allen een fantastische dag toe en zal jaloers kijken naar de foto's die gemaakt gaan worden.

Groetjes,
Marco

Back