Bouw Diorama Autosloperij 1:43

Discussie in 'Diorama's' gestart door LuukTrucker, 5 apr 2020.

  1. LuukTrucker

    LuukTrucker

    Lid geworden:
    13 jan 2018
    Berichten:
    72
    Locatie:
    Utrecht
    Goedemiddag allemaal,

    Na een lange tijd weg te zijn geweest van dit forum, leek het me leuk om weer een topic te maken. Door mijn afwezigheid kent waarschijnlijk niet iedereen mij. Daarom stel ik mezelf even opnieuw voor. Ik ben Luuk, 14 jaar oud en al een paar jaar enthouisiaste modelbouwer. Ik maak graag model (vracht) auto's in 1:43 en 1:50, en diorama's. Wat ik nu wil maken is een diorama van een autosloperij in 1:43. Dat gaat op een langzaam tempo, omdat ik het goed wil doen en vrij weinig tijd heb, ik zit op school en ben bezig met het beginnen van een bedrijf. ( LB FOTOGRAFIE.) Ik heb namelijk nog een tweede grote hobby, fotografie. Mijn diorama zal een soort van verlaten, oost-europese sloperij worden. Mijn vader doet ook aan modelbouw. In het verleden heb ik ook topics voor hem gerund. Ook heb ik vroeger wat hulp gehad van mn vader bij het bouwen, maar dat wil ik de laatste tijd niet meer. Wat jullie hier dus zien is puur en alleen gemaakt door mij. Als jullie dit leuk vinden mogen jullie het volgen, dat vind ik heel leuk! Negatieve reacties en kritiek hoef ik hier alleen niet, aangezien dat bij mijn eerdere projecten al werd gegeven. Dus van harte welkom om dit te volgen! Ik begin met een plaat isolatiemateriaal, die ik op maat heb gemaakt. De afwerking komt later. Nu kan ik ook 3d landachappen maken. Hopelijk vinden jullie et leuk!

    Groetjes, Luuk (14 jr.)
    20200405_174358.jpg
     
    Jacky royackers vindt dit leuk.
  2. Prutsertje

    Prutsertje

    Lid geworden:
    2 apr 2019
    Berichten:
    1.190
    Locatie:
    Amstelveen
    Leuk Luuk! Volg stand gaat aan.
    Ik ben benieuwd. Ga je de metalen autos die ik op de achtergrond zie gebruiken?
     

Deel Deze Pagina