Gisteren heb ik bij mijn schoonvader de bouwtekening van de OFA die ik van Theo heb gekregen op de plotter laten afdrukken, dus was het tijd om te gaan knutselen !
Ik had beloofd om het bouwverslag op het forum te zetten, dus bij deze het eerste deel:
Na gisteren de hele dag te hebben zitten bouwen heb ik uiteindelijk dit:
Enkele moeilijkheden waar ik tegenaan liep:
de torsie veertjes die verkeerd om zaten na het monteren van de roeren :?
het recht opgeljimd krijgen van het hoogteroer aangezien je 2 assen in de gaten moet houden (uiteindelijk vrouwlief er maar ff bij geroepen.)
Het inpassen van de servo's, ik wilde de romp ook weer niet te veel vergroten ten opzichte van de tekening, maar ik denk toch dat ik aan nog kleinere servo's moet.
Erg leuk om te doen dit, ik kan niet wachten tot vanavond, om aan de vleugel te beginnen.
Ik had beloofd om het bouwverslag op het forum te zetten, dus bij deze het eerste deel:
Na gisteren de hele dag te hebben zitten bouwen heb ik uiteindelijk dit:

Enkele moeilijkheden waar ik tegenaan liep:
de torsie veertjes die verkeerd om zaten na het monteren van de roeren :?

het recht opgeljimd krijgen van het hoogteroer aangezien je 2 assen in de gaten moet houden (uiteindelijk vrouwlief er maar ff bij geroepen.)
Het inpassen van de servo's, ik wilde de romp ook weer niet te veel vergroten ten opzichte van de tekening, maar ik denk toch dat ik aan nog kleinere servo's moet.
Erg leuk om te doen dit, ik kan niet wachten tot vanavond, om aan de vleugel te beginnen.