Bouw en bouw TIPs Video

Hallo allemaal!

Ik weet niet zeker of ik hier goed zit (anders even verplaatsen maar)
Ik zou willen vragen of we in dit forum ook een video onderdeel/topic kunnen krijgen???
Ook om juist daar aandacht voor te gaan krijgen, in de hoop om uiteraard ook Nederlands talige video’s verslagen en bouw TIPS te gaan krijgen.
Dus een soort van bouwvideo afdeling waar dus video’s geplaatst kunnen worden,
En misschien daar aan gekoppeld een afdeling waar je vragen kunt stellen over die bouwvideo’s???
.
Tis maar een vraag,
ik denk dat we onze Nederlandertjes moeten stimuleren om bouwTIPS bouwverslagen op video te zetten.
Ook een algemeen video ….kanaal is misschien niet verkeerd!
Ik heb bijvoorbeeld de uitleg hoe mijn LIPO ladertje werkt op een YouTube filmpje bekeken voor ik begreep hoe ik mijn lader moest gebruiken.
.
Ik hoop dat er naar gekeken word en er serues over nagedacht word,
Ik ben sterk van mening dat het iets positiefs kan opleveren!
.
Bij deze roep ik ook iedereen op om er eens over na te denken, (jullie mening ook graag hier?)
En ook roep ik op tot het meer plaatsen van bouw video’s en TIP video’s. (in het Nederlands!!!)
.
Zelf ben ik geen kei in het bouwen van…………… anders hadden jullie nu naar mijn bouwverslagen gekeken,
ja ja ook in het Nederlands!!!

Iedereen de vriendelijke groetjes en succes met de hobby.
Rob.

Gloof dat ik het niet goed geschreven heb of zo.
Ik hoopte dat er ook iemand van het forum dit zou lezen,
Misschien heb ik het op de verkeerde plaats gezet?
Of wat ook kan dat het niet begrepen word?
Ben ook een goeie Dyslect dus kan wel eens warrig of onduidelijk over kommen.

VrGr Rob.

HAHA leuk idee.
Ik zoek wel op youtube.
En ik ben zeker niet van plan om een video te gaan maken om te gaan vertellen dat je
=Nu met je rechterhand onderdeel 142764847 pakken aan de kant die de andere kant is van de onderkant.
= neem nu met je linkerhand de kwast en.....

LOL Hallo Baggeraar en iedereen die meeleest!
ja zoals je het nu schrijft komt het vliegtuig natuurlijk nooit af!(ik mis nu onderdeel 2711A waar komt dat?)
Nee grapje maar ik vroeg mij af of we niet een Video hoekje kunnen creëren waar –
Het liefst Nederlands gesproken video Bouwverslagen bouw tips geplaatst kunnen worden.
Niet dat ik Engels of Amerikaans niet versta maar het gaat mij er ook om dat we mensen daarmee -
aanmoedigen om die video’s te gaan maken.
Het heeft meerdere positieve kanten denk ik ook.
Er zullen vast mensen zijn die het leuk vinden om die video te maken (ook de persoonlijke aandacht)
Daarbij zijn er heb ik gezien ook mensen die zeer goed kunnen laten zien hoe iets het beste gaat.
(ik heb eens iemand zien bespannen(vleugel) dat heeft mij toen goed geholpen!)
De mensen die naar deze video’s gaan kijken leren hoe ze iets wel of niet in elkaar moeten/kunnen zetten.
Ook de manier van bouwen met allerlei gewone rommel zoals petfles piepschuim en lijmpistool enz enz.
Ook heb ik uiteraard naar de video’s gekeken in/uit buitenland,
Maar daar hebben ze vaak ook heel andere materialen die wij hier 1 2 3 niet hebben!
En als laatste om ook jong(ja ook oud!) Nederland enthousiast te maken voor deze zo leuke hobby.
Daarom ook juist in het Nederlands.
Niet verboden natuurlijk de buitenlandse filmpjes die houden/hebben we er extra bij!

VrGr Rob.

Back