Hallo allemaal!
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit (anders even verplaatsen maar)
Ik zou willen vragen of we in dit forum ook een video onderdeel/topic kunnen krijgen???
Ook om juist daar aandacht voor te gaan krijgen, in de hoop om uiteraard ook Nederlands talige video’s verslagen en bouw TIPS te gaan krijgen.
Dus een soort van bouwvideo afdeling waar dus video’s geplaatst kunnen worden,
En misschien daar aan gekoppeld een afdeling waar je vragen kunt stellen over die bouwvideo’s???
.
Tis maar een vraag,
ik denk dat we onze Nederlandertjes moeten stimuleren om bouwTIPS bouwverslagen op video te zetten.
Ook een algemeen video ….kanaal is misschien niet verkeerd!
Ik heb bijvoorbeeld de uitleg hoe mijn LIPO ladertje werkt op een YouTube filmpje bekeken voor ik begreep hoe ik mijn lader moest gebruiken.
.
Ik hoop dat er naar gekeken word en er serues over nagedacht word,
Ik ben sterk van mening dat het iets positiefs kan opleveren!
.
Bij deze roep ik ook iedereen op om er eens over na te denken, (jullie mening ook graag hier?)
En ook roep ik op tot het meer plaatsen van bouw video’s en TIP video’s. (in het Nederlands!!!)
.
Zelf ben ik geen kei in het bouwen van…………… anders hadden jullie nu naar mijn bouwverslagen gekeken,
ja ja ook in het Nederlands!!!
Iedereen de vriendelijke groetjes en succes met de hobby.
Rob.
Ik weet niet zeker of ik hier goed zit (anders even verplaatsen maar)
Ik zou willen vragen of we in dit forum ook een video onderdeel/topic kunnen krijgen???
Ook om juist daar aandacht voor te gaan krijgen, in de hoop om uiteraard ook Nederlands talige video’s verslagen en bouw TIPS te gaan krijgen.
Dus een soort van bouwvideo afdeling waar dus video’s geplaatst kunnen worden,
En misschien daar aan gekoppeld een afdeling waar je vragen kunt stellen over die bouwvideo’s???
.
Tis maar een vraag,
ik denk dat we onze Nederlandertjes moeten stimuleren om bouwTIPS bouwverslagen op video te zetten.
Ook een algemeen video ….kanaal is misschien niet verkeerd!
Ik heb bijvoorbeeld de uitleg hoe mijn LIPO ladertje werkt op een YouTube filmpje bekeken voor ik begreep hoe ik mijn lader moest gebruiken.
.
Ik hoop dat er naar gekeken word en er serues over nagedacht word,
Ik ben sterk van mening dat het iets positiefs kan opleveren!
.
Bij deze roep ik ook iedereen op om er eens over na te denken, (jullie mening ook graag hier?)
En ook roep ik op tot het meer plaatsen van bouw video’s en TIP video’s. (in het Nederlands!!!)
.
Zelf ben ik geen kei in het bouwen van…………… anders hadden jullie nu naar mijn bouwverslagen gekeken,
ja ja ook in het Nederlands!!!
Iedereen de vriendelijke groetjes en succes met de hobby.
Rob.