Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja inderdaad, leg helemaal voorin zo'n 12V accu uit een beveiligingssysteem (gel-accu ofzo), kan je ook nog een radiotje erin leggen en evt je ontvangeraccu van de zwever opladen.
Ten behoeve van de disselverlenging is nu 50cm van een bijna niet gebruikte schepnetsteel
(rond 23,5mm dikwandig past precies in rond 28 dikwandig!!) voor een goed doel "geofferd"
en zijn de wielen nu iets achter het midden van de kar en is de balans perfecto.
Tevens vond ik in mijn schuurtje nog een hardhouten rondhout van rond 30mm hetgeen nu als versteviging dienst doet in de overgang klep/deurtje.
Dit alles betekende helaas wel dat ik vandaag niet naar het veld kon om mijn Vision Sport/Plus "uit te laten" voor de maiden but so be it.:nooo::nooo:
hee rob!
gaat goed zo te lezen ofniet? tis al tijdje stil in je draadje en ik volg hem zeker wel.
hoe staat het inmiddels met de kar? en heeft de vision inmiddels al zijn luchtdoop gehad?
Ik gebruik voor mijn gloeipaneel tegenwoordig een 3 cel lipo die wat is opgeblazen maar het nog goed doet die leverd met gemak de 5 amp voor het paneel en weegt veel minder dan een gelaccu.