Willem, tsja weet je, toen ik de kit kocht dacht ik eigenlijk niet na over de kosten (was gewoon blij dat ik het toestel dat ik hier en daar zag vliegen en wat er zo geweldig uitziet in de lucht zelf in handen had

) maar toen ik eenmaal ging bestellen vloog de lijst toch al snel over de 200 euro, zelfs met electronica van united hobbies (zonder welke veel piloten waarschijnlijk een stuk minder lol van deze hobby zouden hebben gezien de prijzen hier in Nederland); daarnaast kwam natuurlijk de tijd die erin zit. Al met al wordt het dus eigenlijk steeds meer de moeite om het toestel netjes af te werken. Bovendien is het natuurlijk een vrij uniek toestel (heb er de afgelopen tien jaar drie, misschien vier zien vliegen waarvan twee in ieder geval klonen waren) en dat is natuurlijk helemaal leuk
Gelukkig zit het allemaal in elkaar zoals ik hoopte (al ga ik in ieder geval nog een rudder maken en misschien ook wel een sturend neuswiel, wat extra gewicht in de neus kan duidelijk geen kwaad) en vliegt het zelfs met nogal wat wind rustig en voorspelbaar. Hopelijk waait het morgenochtend minder zodat ik een wat meer relaxte vlucht kan maken. Zal het CoG steeds een halve centimeter naar voren schuiven en kijken hoe het dan vliegt.
Zelf eraan beginnen? Gewoon opnieuw op de markt brengen, ik weet zeker dat er interesse is (diverse amerikanen op RCGroups die wilden weten waar de kit te koop is in ieder geval), je weet maar nooit

als mijn spaarpotje zo doorgroeit als nu gaat kan ik over twee jaar een CNC schuimsnijder kopen en bouwen. Als dat lukt komt er zeker nog een herky bij
Eerst maar eens zien of ik ergens de goede kleur mosgroen kan vinden, tot nu toe is alles veel te 'groen' of ziekenhuis-muur-groen